onsdag den 16. april 2014

Mere mad! Og så er det Påske!

Jeg er blevet sat op i kcal nu, så er helt oppe på 2600kcal! Så der ryger masser af mad ned! 

Min plan består af: 

Havregryn
Æggehvide 
Proteinpulver
Peanutbutter
Ris/Riskiks/kartofler
Kylling
Oksekød
Laks 1-2gange om ugen
Skyr
Mandler
Grøntsager 


Jeg har masser af energi og overskud til mine træninger og det er skønt! 

Vægten stiger stille og roligt, og er faktisk næsten tilbage hvor jeg lå i starten af Januar :/ Men er stadig mere tilfreds nu end jeg var i januar.. 


Hvordan ser min påske ud? 
Joooh jeg skal arbejde idag og i morgen, skal jo sikre mig at folk får trænet trods påsken :P 

Lørdag har jeg vist ik rigtig nogle planer, udover at jeg skal træne ben! Flytter min bentræning fra søndag til lørdag.. Og hvorfor gør jeg så det? 

-Fordiiiiiii søndag, Der tager Lea, Louise og jeg til Ringsted for at se Loaded Cup! Det blir SÅ godt!  Vi skal så meget tøsehygge! Og det blir så fedt at se og heppe på alle de flotte atleter!  


Til folk der ikke kan komme og se det, så vil jeg anbefale at følge med hjemmefra via Livestream! Det blir det vildeste show!

Glæder mig især til at heppe på Rikke Kiraly, Line Niemann og Veronica Bruun Hansen! Fantastiske tøser! 

Når jeg har fri idag skal jeg træne baglår og baller og derefter hjem til min veninde og hendes kæreste som næsten lige har fået deres pige nr.2 :) 

God påske! .<3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar