torsdag den 24. april 2014

Loaded Cup!







Jeg var til Loaded Cup i weekenden, og det var seriøst The Illest Show Ever! Det var SÅ fedt!

Jeg var kun derovre og se showet om søndagen, men lørdag fik jeg set meget af det på Livestream..



Så det meste af det om lørdagen i køkkenet, imens jeg forberedte pandekager til vores tur om søndagen.. Og ja der var nutella i :P

Så blev det tud til Roadtrip mod Ringsted!

Louise hentede mig ved 0530 tiden, vi fik tanket og så kørte vi ind og samlede Lea op, og så var det afsted!





Intro video de startede med at vise til showet:



Her lidt billeder fra nogle af klasserne:





Det var super fedt at se nogle af dem man kender stå på scenen, og vi gav den fuld gas med at råbe og heppe på dem! Vi havde også fået de bedste pladser! Række 2! Det var så fedt! Tak til Stellan!
 

Og så var Dana, Kai og Rob jo også lige en tur på scenen og give det vildeste show! Jeg mener helt seriøst det fedeste! Jeg fik seriøst kuldegysninger da de gik på! :)





Loaded Cup er klart et stævne jeg selv vil stille til på et tidspunkt! Og hvis du interessere dig bare en lille smule for denne sport, så bør du virkelig komme og se showet! Jeg skal hvertfald helt sikkert afsted igen næste år !

Efter sådan en weekend glæder jeg mig bare endnu mere til at stå på scenen igen! Jeg glæder mig SÅ meget til at se hvad jeg har nået at bygge siden sidst! Jeg ved at der er gået under et år, og så meget muskelmasse kan man heller ikke nå at tage på, men! Jeg kan altså virkelig se at der er sket ting med min krop det sidste halve år!  Selvom jeg ca. vejer det samme nu som da jeg startede min diæt sidst, så sidder det meget anderledes og meget bedre...

 Et af mine fokus punkter siden DM har været at få mere numse.. Den forsvandt nemlig ret meget.. Men nu er der altså sket lidt..

 Og der er også sket en del med mine lår og læg.. Ja jeg ved godt det ikke er samme lys, men jeg syntes nu godt man kan se der er sket en del alligevel.. Der er ca. 9 måneders forskel på billederne.. :)


.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar