lørdag den 25. oktober 2014

Nyt program og ny Biosignatur måling!

Jeg fik lavet ny måling igår! Og jeg havde håbet på det bedste! Syntes nemlig selv at det havde været nogle gode uger.. Alle mine målinger var også blevet bedre og min fedt% var faldet lidt, men slet ikke i den grad jeg havde håbet på.. Øv bøv..

Min vægt ligger og svinger imellem 71 og 72kg pt.. Den vil åbenbart bare ikke ned under 70kg 👎..   

Selvom jeg har spist ude en del gange, så har jeg alligevel været god til at kompensere for det, ved f.eks at skippe et af mine måltider og så vælge det fornuftige på menukortet.. 


Rispapirruller med grøntsager og laks med søde Kia.

Mit nye program er et styrkeprogram så jeg kan blive piv stærk! Har et ønske om at blive god til Pull-Ups igen, kunne sidste år tage 15 stk på en god dag.. Pt. Kan jeg på en god dag kun tage 6-8stk.. Men jeg er også blevet en del tungere siden.. 


Selfie efter træning.

Da jeg trænede med Jonas igår blev det til 50 pull-ups!  5stk 10 gange supersettet med DB incline bænkpress.. Jeg var en presset pige!  Da der senere i programmet stod push-ups på programmet var jeg virkelig bange for at brække næsen ved nogle af de sidste gentagelser!  Super fedt program! Og glæder mig til at få afprøvet benprogrammet i morgen! 

Dette program er igen 3-split delt op således:  

Bryst/Ryg
Ben
Arme/skulder

Efter hver styrketræning er der indlagt 10-12min. HIIT .. 

Denne gang køre jeg alle 3 dage i streg og så 1 hviledag.. Og nu har jeg fået strenge ordrer på at holde en HEL hviledag! Dvs. Ingen løb eller anden cardio!  Vi skære også ned på mit løb igen, da det lige tog lidt overhånd for mig, og det stresser muligvis min krop mere end det gavner..  Og det er jo ikke meningen! 
Før og efter 9km løb.


Vi prøver også at lave lidt om i kosten, da jeg i øjeblikket venter svar på om jeg har PCO..  Så jeg kommer nu til at køre 4 dage helt lowcarb, og så blir det en ordentlig carbfest på 5. Dagen! Blir spændende og se hvordan min krop reagere på det! 

Har ventet svar på prøverne i snart en måned og er ved at blive idiot af at gå og vente! Håber jeg får svar ved lægen på tirsdag! 

Men det vil jeg fortælle mere om i et andet indlæg..  Indtil da kan du/i læse mere om det på Camilla's blog lige her , hun har selv lige fået diagnosen PCO/PCOS..


Ha en lækker weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar