torsdag den 25. september 2014

Måling og nyt program..

Så var det tid til sandhedens time, da jeg igår fik lavet ny Biosignatur måling..

Det er ik nogen hemmelighed, at jeg har spist lidt for godt på det sidste, så jeg frygtede målingen en smule.. Meeeeen, der var faktisk ikke sket den store skade! Jeg var gået en lille smule op i nogle af målene, men ikke noget væsentligt, og min fedt% er stadig på 19., :) 

Men nu skal jeg tage mig mere sammen! Til næste måling vil jeg gerne, at min fedt% er faldet til 17% og hvis jeg følger planen burde det kunne lade sig gøres! Så jeg vil gøre mit bedste!

Udover målingen, så fik jeg også nyt program igår! Jeg skal nu køre 3-split, hvilket jeg glæder mig til! Og så kommer jeg til at køre mere excentrisk, så jeg i en squat f.eks bruger 4 sekunder på vej ned.. 




Igår kørte vi alle 3 programmer igennem, hvor jeg bare lige fik prøvet øvelserne af, da jeg jo fik opereret en visdomstand ud i tirsdags, så i et par dage efter må jeg ikke få pulsen højt op, da der er fare for at såret så springer op ... 
Men jeg vil her senere idag smutte op og få trænet dag 1 i programmet, som er arme og skuldre, tager det stille og roligt så jeg ik risikere noget, har sku ik råd til at tage til tandlægen igen.. Haha.. 

I morgen fredag tager jeg endnu engang til Herning, denne gang for at være hjælper til DM for DBFF, det bliver vildt! Er sikker på jeg får mega kriller i maven når jeg ser alle de flotte atleter! 

Mon ikke jeg engang selv kommer til at stå der igen :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar