tirsdag den 11. november 2014

Nyt job og familie weekend .<3



Ja jeg har fået nyt job! Jubii! Jeg startede sidste mandag og er indtil videre ret godt tilfreds! 

Jeg har tidligere været i Forsvaret ( i Hæren) men stoppede pga. min dårlige skulder.. Jeg har savnet det og valgte nu at søge en stilling i Søværnet istedet for, og derved prøve noget andet, samtidig med at dette er en stilling der ikke vil påvirke min skulder i samme grad! 

Jeg har fået en stilling på SMC , som står for: Center for Sergent og Martim Uddannelse..  Som ligger i Frederikshavn.. Hele det første år kommer til at gå med at uddanne mig og få de nødvendige uddannelser og kurser, som gør at jeg kan begynde at undervise..

Og så skal jeg lige omskoles til Søværnet, da jeg jo ikke har al den kendskab til Søværnet, grundet det var Hæren jeg var i sidst..  



Familieweekend

Denne weekend var jeg i sommerhus med hele familien, da min skønne mor skulle fejres grundet hun blev 50! Hurraaaa!! 

Sommerhuset lå i Øster Hurup og de andre ankom allerede Torsdag, men grundet job kom jeg først fredag eftermiddag..

Da jeg ankom fik vi lidt at spise og jeg fik fortalt dem om mit nye job.. Resten af fredagen brugte vi på hygge, afslapning, spille spil og spisning.. 

Lørdag var der nogen der stod tidligere op end andre, så jeg hyggede lidt med min lille niece Caroline, så min bror og svigerinde kunne sove lidt længere.. 


Da vi alle var stået op spiste vi fælles morgenmad og så tog vi ind og kiggede lidt i Øster Hurup, der sker dog nada i den by på denne årstid.. :) 

Resten af lørdagen blev igen brugt på hygge, spil og afslapning.. Jeg så mit snit til at løbe en tur, imens de andre spillede et spil.. 


Det blev til 10km i stille og roligt tempo, på blandet underlag, sand, grus og asfalt.. Det var virkelig lækkert at løbe på stranden!

Lørdag aften stod på lækker mad, DMA og slik :) 

Søndag havde min mor så fødselsdag! Så det blev fejret med det store morgenbord! Efter morgenmad skulle vi rydde op og gøre rent i sommerhuset, så vi var klar til at smutte KL.12.. 

Mine brødre, lille søster, svigerinde, niece og jeg valgte at køre i svømmehallen i Gigantium og bruge 1,5times tid der, inden vi mødtes med resten af familien til frokost/eftermiddags kaffe hos min bror og svigerinde.. 

Alt i alt en super hyggelig weekend! 

Vi har snakket om at gøre det til en tradition, så vi tager i sommerhus en gang om året i en forlænget weekend :) 



God tirsdag! .<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar