søndag den 15. juni 2014

Øøøøøøøv!

Har haft en rigtig god uge, diæten og træningen har bare kørt derudaf, og jeg var virkelig spændt på at hoppe på vægten, for at se hva der var sket...



Shit jeg blev skuffet !!! Jeg havde endnu engang taget på! 2 uger i streg er vægten nu steget! Iiiiiiiih! Så irriterende! Jeg fatter det ik! Og mener ik at jeg har været stresset eller lign. så tænker ikke at det er væske..



Men nu er der blevet skåret på maden, så jeg kommer længere ned i kcal og så har jeg fået 15min. Cardio på efter hver styrketræning.. Så må det da give noget! 


Vi havde igår Team Dag med fællestræning, posering og bagefter en tur på Bones.. Super hyggelig dag!




Efter Team Dag tog jeg i biografen med Lea for at se Kolbøttefabrikken.. Den var egentlig ikke så sjov som vi havde håbet, men det var super hyggeligt :) 



Alt i alt en rigtig lækker lørdag! 

Hele dagen idag bliver brugt i FitnessDK på job.. 

Så jeg var oppe 0530 for at nå min morgencardio inden, det blev til en lækker tur på rulleskøjter..  Som jeg i øvrigt også lige har rengjort, de trængte virkelig! 


Der er SÅ stille her når det er søndag og når det så også er sommer, så træner folk åbenbart ikke.. Ikke heroppe hvertfald :/


I aften står den på bentræning med de skønne tøser jeg var sergent med og spisning bagefter.. Jeg har selvfølgelig bare min egen mad med :) 


. Anja .<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar