onsdag den 25. juni 2014

Formstatus! Og andre nyheder! :)


Først en lille Update på formen! 

I lørdags havde jeg tabt 1,4kg! Yaaay! Så det var super at vi fik skruet på nogle knapper så der skete noget! Happy Girl!


Vi har dog alligevel skåret mig lidt ned i kcal og sat 60min. Ekstra Cardio på om ugen :) Så må vi se hva det gør ved vægten :) 



Så har jeg fået lavet negle endnu engang af Divine i Hjørring.. Lækre sommernegle! 

Og så har jeg fået laaaaaangt hår igen ! Mmmm..! 



Og så er jeg flyttet! Så nu bor jeg endnu engang inde i Aalborg :) Det er lækkert! Tak for hjælpen til dem der hjalp! .<3 

Og så er jeg blevet faster til en lille pige!! Min bror Brian og han skønne kæreste har fået en lille pige! Caroline! Var oppe på sygehuset med resten af familien her til aften for at se hende.. 





Billedspam... Hun er da søøøød! 

Ellers er der ikke det vilde at fortælle, men syntes nu også det var vildt nok at blive faster! .<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar