søndag den 6. juli 2014

Team Upnorth Fælles træning!

I lørdags var jeg og det meste af Teamet i Vejle for at have fælles træning i Old School Gym Vejle, med efterfølgende øvning af poseringer..

Jeg startede lørdagen med at hoppe på vægten, men det var ikke nogen positiv oplevelse.. Jeg havde taget 100gram på.. Jaja, 100 gram er ikke meget, men taget i betragtning af at jeg følger min plan, og dyrker 60min. Cardio hver dag, ja så er det jo ikke lige det man regner med eller håber på! 
Der er ca. 12 uger til jeg skal stå på scenen, og jeg mangler stadig meget! Når jeg sammenligner med billeder fra sidste år, hvor jeg var 12 uger ude, ja så er jeg sku lagt fra den form ! Det er frustrerende! 


Dette billed er 12 uger inden NC sidste år.. Her vejer jeg ca.62kg.. 
I lørdags vejede jeg altså 72kg!! 🙈😫



Jeg gør dog hvad Coach siger jeg skal, og håber der snart sker et ordentlig ryk i den rigtige retning på vægten!

I morgen skal jeg have lavet en Biosignatur måling, og den kan forhåbentlig give mig et indblik i hvor jeg kan optimere min diæt, det håber jeg hvertfald! 

Nå, jamen pga. de manglende kilo jeg mangler har jeg nu ikke længere spisedag.. Jeg har dog et Cheatmeal, og det skal man liiiiige vænne sig til, når man har været vant til at havde forholdsvis frie tøjler om lørdagen.. Men det er slut nu..

I Old School Gym fik Louise og jeg trænet skuldre og Triceps.. Og efterfølgende tog jeg 20min. På deres Stairmaster, Shit jeg fik varmen!! 



Efter træning og Cardio var det tid til at øve poseringer..

Jeg fik at vide at de sad lige i skabet! Ikke dårligt!! :D Jeg har også fået mine nye sko, så dem fik jeg også prøvet af!


Efter posering kørte vi ind til Bones i Vejle for at spise frokost..  Ronni og jeg ville først bruge vores Cheatmeal om aften, men Coach gav os lov til at spise salatbar på Bones.. Den er nu heller ikke tosset, og da der er kylling i salatbaren fik jeg da også mine proteiner, og så fik jeg en bagt kartoffel til..



Efter bones kørte vi hjem..

Om aften kom Kia forbi med mad fra EATLOW.. Så det blev mit Cheatmeal.. Mmm....<3 
Det var super lækkert!



Jeg klør på endnu, og håber på der snart sker noget med vægten! 

God søndag! 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar