mandag den 18. november 2013

Aftaler, julefrokost, alkohol osv...

De sidste par uger har min kalender været fyldt med aftaler, og jeg elsker at jeg har overskud til at se alle dem jeg har forsømt under diæten..

Men med alle disse aftaler, høre der bare altid mad med.. Puha.. Jeg føler jo at jeg spiser hele tiden, min rygrad er stadig ikke helt kommet igen, men nu er jeg virkelig ved at ha nået det punkt hvor jeg skal tage mig sammen!


Jeg var også til Julefrokost her i Lørdags med kollegerne fra FitnessDK i Hjørring.. Jeg havde besluttet mig for at jeg ville drikke til denne fest, og det er ellers ca.11 måneder siden sidst at jeg drak! Så spørg lige om jeg var liiiidt spændt? 




Jeg havde besluttet mig for at jeg skulle drikke 1 glas vand imellem hver genstand,  ved I hvor mange glas vand jeg drak? 2!!! Flot hva? Og jeg drak virkelig mange drinks! Der var nemlig fri bar i 2 timer, så der blev bare hentet i vildskab til vores bord! 
Men selvom jeg drak så meget, så følte jeg mig faktisk ikke særlig fuld..

Pinacolada, strawberry daqirys, mojitos osv. i laaaaaange baner! 


Det var en skide hyggelig aften! Men da der blev åbnet op for andre gæster KL.24, ja så syntes jeg egentlig ik det var så sjovt længere.. Så jeg tog hjem ved 0130-0200 tiden..  Jeg tror umiddelbart ik at det der gå i byen noget siger mig så meget længere.. Eller så var det bare fordi det var så længe siden.. Jeg ved det ik helt..


Hvordan havde jeg det så dagen derpå?
Faktisk rimelig okay, jeg var bare træt, men havde ikke de vilde tømmermænd! Fedt! Og total overskudsagtigt så fik jeg både ryddet op, skiftet sengetøj, støvsuget, vasket tøj og bagt boller.. 

Ja de ser sjove ud, men de smagte altså godt! 

Og resten af søndagen stod på afslapning, filmhygge og sushi med en sød en :) Lækker søndag!


Jeg har også indgået et væddemål nu! For jeg syntes seriøst jeg har spist meget slik på det sidste, og ALT for meget af det! 

Væddemålet går ud på at undgå sin last så længe som overhovedet muligt! Jeg skal undgå slik og chokolade, og han skal undgå at ryge.. Og så må vi se hvem der holder ud i længst tid..


Hvad man vinder er ikke helt på plads endnu, men jeg skal nok finde på noget :) 
Det vigtigste lige nu er at jeg holder mig fra det! For føler mig som en flodhest pt.. Det blir svært her op til jul og i julen, men når jeg har et væddemål, så er jeg meget standhaftigt, for jeg vil jo ikke tabe! Og nu har jeg meldt det ud her på væggen, og så er der ingen vej tilbage! 


Hvad sker der ellers? 
Jo jeg er igang med at pakke lejligheden ned, da jeg flytter de fleste ting på søndag, da jeg jo skal være ude d.1.december..  

Denne uge er igen fyldt med aftaler, og i weekenden skal jeg arbejde om fredagen, lørdag er der fællestrænng med Teamet som jeg glæder mig meget til, da jeg ikke har mødt de nye på teamet endnu, og søndag skal jeg så flytte :)

Hyg jer ;)

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar