lørdag den 23. november 2013

Status på væddemål og lidt af hvert..

Jeg har jo indgået dette væddemål om ikke at spise slik og chokolade så længe som muligt, og heller ikke om lørdagen! Åhh åhh..

MEN det køre rigtig godt! Jeg har slet ikke rørt det! (Klapper lige mig selv på skulderen!) 
Og det er selvom der har været mange fristelser.. På job den anden dag var der en STOR skål med pebernødder og juleslik, men jeg rørte det ikke! Og igår på kursus, lavede vi en lille quiz, og når man svarede rigtig fik man en lille "goodie bag" og det var så slik der var i.. Så der var da ikke noget at sige til, at jeg var dårlig til den quiz ;) Hehe..


Hvad har jeg ellers lavet i ugen? Jeg har været i Hjørring på job, og der fik jeg en god nyhed! Jeg får nogle flere timer deroppe! Yay!  Så fra næste uge af er jeg i receptionen et par timer om mandagen og efterfølgende skal jeg undervise på hold! Først et Puls&Styrke på 60min. Og derefter et Quick Core hold på 30min..

Disse hold må jeg helt selv sætte mit præg på, men jeg er lidt spændt, da jeg ikke har kørt denne slags hold før.. Så nu må vi se om medlemmerne kan li det jeg finder på ;)

Jeg skal også på kursus i TRX her i December, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! Jeg har fået lidt undervisning i TRX igennem min PT uddannelse, men dette er mere dybdegående, så det blir helt sikkert godt! 


Idag lørdag skal jeg til Hjørring for at træne med Coach og resten af Teamet, vi er nemlig nu 6-7 stykker  på holdet, mener jeg, er faktisk ik helt sikker, for har ik fået mødt de andre endnu, men det sker så idag :) Det skal nok blev rigtig godt! 

Efter fællestræningen skal jeg hjem og pakke videre herhjemme, da jeg jo skal flytte i morgen søndag..
Jeg fik det meste pakket igår, men jeg mangler stadig en smule..

Så min weekend skal nok gå hurtigt .. ;)

Jeg har også en spændende nyhed lige på trapperne, men jeg venter liiiiige lidt endnu med at fortælle hvad det er :)


Ha en lækker weekend ! 

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar