mandag den 4. november 2013

Længe siden...

... Sidst jeg har skrevet..

Men nu skal det være! 

Jeg er startet op på min nye offseason plan og har været på den i lidt over en uge nu..  Jeg køre det dog overhovedet ikke lige så stramt som når jeg er på konkurence diæt..

Dvs. at hvis jeg aftaler med venner eller veninder at tage ud og spise, så har jeg altså ikke spist hjemmefra inden! Der skal være plads til at hygge sig med venner og veninder nu! 


Forleden dag var jeg på MEAT og spise med en kammerat: 

Og hvis jeg er inviteret til noget familie halløj eller lign. så har jeg heller ikke tupperware med rundt..  Men på "alm." dage så følger jeg selvfølgelig planen :)

Jeg elsker at træne offseason! Jeg har god energi og jeg kan løfte meget tungere! Så fedt! 


Jeg har været til tilbagemeldingsseminar på NC og DM, for at høre hvad overdommer Frederik havde at sige om min sceneformen, og hvad der skal arbejdes på.. 
Det første han sagde var at jeg havde en for kort hals.. En for kort hals??!! Det kan jeg jo ikke liiiige gøre noget ved :/

Så skal jeg ha mere masse på, generelt på hele kroppen, dybere markeringer i maven og mere fylde på øvre ryg.. 



Frederik mente klart jeg burde stille til Loaded Cup til April, men min Coach Anders mener absolut at jeg skal vente til DM til næste år.. Så jeg venter, så jeg kan stille bedre, større og stærkere! 


Hvad sker der ellers for tiden? 

Jeg er pt. på kursus i Engelsk og Kommunikation, det tager en del tid, og ellers tager jeg alle de vagter jeg kan få i FitnessDK.. Denne uge har jeg timer deroppe onsdag, torsdag, fredag og lørdag.. 
Lørdag har vi PT dag (personlig træner) så kig en tur forbi hvis det skulle have interesse! :) 

Jeg står også og skal flytte, da jeg skal være ude D.1.december, så jeg står også i flytterod, da jeg er gået igang med at pakke ned i kasser..

Ellers sker der ikke det helt vilde :)

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar