onsdag den 13. november 2013

Kort Update..



Jeg må da vist erkende at jeg ikke er så god til at få opdateret her på bloggen længere..

Jeg ved nok ik rigtig hvad jeg skal fortælle om, nu der ikke lige er en konkurence indenfor rækkevidde.. 

Men jeg har det godt!

Mine træninger er rigtige gode! Og det køre rigtig godt!



Kosten.. Ja jeg er startet på min offseason plan fra coach, men jeg har ik været så god til at følge den her den sidste uges tid, og det er simpelthen min planlægning der fejler.. Jeg er slet ikke så struktureret som jeg plejer at være.. 
Men det er jo kun mig selv der er skyld i det.. Så jeg må bare lige igang igen!

Jeg er pt. på noget engelsk kursus og udover det, så har jeg fået flere timer i Receptionen i FDK her det næste stykke tid :) 

På lørdag er der julefrokost med FDK, og da jeg ikke har drukket siden Nytår, så er jeg ret spændt på hvordan det kommer til at gå.. For lidt har jeg altså tænkt mig at drikke..  Så det skal nok blive spændende ;)


Her i weekenden har min mor og papfar holdt fødselsdag, så der var familien samlet til hygge og god mad, mor havde lavet den bedste æbletærte/kage til dessert! Nom nom! 

Den var virkelig god!


Og om søndagen holdt jeg forsinket fødselsdag hvor tøserne kom og hyggede, og så havde jeg bagt boller og kage..  Det var super hyggeligt :) 



Søndag aften havde far inviteret mine brødre og jeg ud på And på Restaurant Elbjørn, det var også super lækkert! 
Og så var den weekend faktisk gået :)



Hvis I syntes jeg opdatere for lidt her på bloggen, så kan I finde mig på Instagram under: aknice 
Der opdatere jeg næsten dagligt med et par billeder fra min dag.. 


.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar