søndag den 24. november 2013

Travl men lækker weekend!


Så er weekenden ved at være slut, og jeg syntes den har været helt kanon! 

Lørdag havde vi fællestræning med Teamet i HBBC i Hjørring, det var super godt at møde de nye på teamet og få snakket lidt med dem :) 
Jeg fik trænet ryg (dybde) og biceps mens alle de andre trænede skulder.. Her er nogle billeder fra træningen:

Efter træning tog vi hjem til Coach Anders og Line for at få noget frokost, det var slet ikke så tosset :) 

Da klokken var omkring 1630 var jeg retur mod Aalborg igen.. 
Resten af aften blev brugt på ren hygge og en smule pakning .. 

Søndag startede sådan her:

Ja nemlig! Med lækre proteinpandekager, nom nom nom! 

Herefter var det ellers bare igang med at flytte! Puha der er blevet gået op og ned af maaaaaaange trapper idag! 5.sal er sku langt oppe!
Tror helt sikkert at jeg har fået nok Cardio idag!

Stor tak til dem der hjalp! Det var guld værd!

Efter træningen fik jeg slappet lidt af, og KL.18 stod den på skuldertræning med Lea og Stine, og mine skuldre er godt brugte nu!  Og er spændt på hvordan kroppen har det i morgen! 

Nu står resten af aften bare på afslapning!

I morgen står dagen på træning fra morgenstunden af og så skal jeg ha ordnet lidt i lejligheden inden det hedder job fra KL.17 af.. 
Det er også i morgen jeg har mit første Puls&Styrke hold i FitnessDK og efterfølgende Quickcore hold! Jeg er lidt spændt!

God søndag! 
.<3  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar