søndag den 15. december 2013

Bodystore, Eatlow, Julefrokost, TRX ..

Yay! 

Jeg har fået en pakke fra Bodystore, hvor jeg er blevet spurgt om jeg vil prøve nogle af deres produkter, og selvfølgelig vil jeg da det! 


Jeg fik disse ting tilsendt.. 

Har allerede prøvet den ene Goodlife bar med Peanut smag.. Uhm den er god!! Smager meget syndig! 


Jeg har siden sidst jeg bloggede, prøvet det der nye EATLOW her i Aalborg sammen med LeaPigen, det var rigtig lækkert! Jeg fik en protein bolle med kalvekød i, nom nom!

I Fredags var Stine, Trine og jeg samlet til Julefrokost, fitness-tøse-julefrokost .. Det var så godt! Vi fik hjemmelavet sushi, risalamande, Rocky Roads og en hel del alkohol.. Åhh åhh.. 
Og så var vi i byen.. Trine har en konkurence her allerede i Januar, så hun drak ikke.. Men vi andre gjorde, og vi havde det SÅ sjovt! 
Vi kom også i byen, og har ik været i Gaden i over et år tror jeg, men det siger mig bare heller ik så meget længere.. 
Det er også sidste gang jeg drikker i lang tid! 

Dagen efter, altså igår jeg havde det ik sådan dårligt, men jeg var bare virkelig træt! Og følte mig total kvæstet, så fik slet ik udrettet noget fornuftigt igår :/

Jeg har idag været på TRX kursus hele dagen i Viborg.. 

Det var super lærerigt, og glæder mig til at undervise i det! Min skulder brokker sig desværre en del lige for tiden, og TRX en hel dag var ikke lige det bedste for den.. Øv.. 

Men tager en tur til min fys Karsten Ekmann i næste uge, håber han har tid allerede i morgen.. Og så håber jeg det blir bedre! :) 

I mit sidste indlæg skrev jeg jo at jeg ikke længere var single da jeg havde fået en kæreste.. 
Det holdt så ik særlig længe! 
Han havde åbenbart brug for stadig at se sin Eks.. Så nu er det slut.. 

Så nu er jeg endnu engang single..




Den næste uges tid står på Træning, Job en tur til Århus og skumle planer med LeaPigen :P  Det blir en god uge! 

Starter ud med en omgang bentræning i morgen, og glæder mig allerede! Elsker bentræning! 



.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar