torsdag den 26. december 2013

God jul!

Eller er det nu man siger god Bag Jul?


Jeg har haft en lækker jul sammen med familien! 
Jeg tog op til mor mandag, efter jeg havde fået fri fra job..  Og jeg er her stadig.. Det er lidt underligt at være væk fra sine vanlige rutiner så længe, men jeg har fars bil i denne uge, da han jo tog på ferie i mandags, så jeg har haft nemmere ved at komme hen for at træne osv.. For der ligger ikke et træningscenter lige her i nærheden af hvor mor bor.. 

Juleaftensdag var vi først oppe hos min papfars forældre for at spise frokost, inden vi skulle hjem og gør klar til aften.. Mor havde lavet det meste dagen inden, så hun ikke skulle stresse over så meget på selve dagen..

Vi var 7 til juleaften, Mor, Papfar Claus, Lille søster, Min svigerinde, mine 2 brødre og så mig :) Vi havde en rigtig hyggelig aften med lækker mad og dejlige gaver!

Igår morges eller nok nærmere formiddag, spiste vi rundstykker sammen og hyggede, inden jeg kørte til Brønderslev for at træne..

Efter træningen brugte jeg resten af dagen på ren afslapning, det er godt nok længe siden jeg har gjort det! Men det var nu meget lækkert! 


Idag sov jeg aaaaalt for længe! Vågnede først 1030 ca.. Kan ik huske hvornår jeg sidst har sovet så længe! Jeg skulle egentlig ha været i Hjørring og ha hold fra 13-14, men blev ringet op og fortalt at der ingen tilmeldte var på holdet, øv! Så istedet for at køre til Hjørring for at træne og have hold, så kørte jeg til Brønderslev for at træne.. Fik trænet skulder, Triceps og mave.. Og så sluttede jeg af med lidt løb på løbebåndet..


Nu står den på afslapning resten af dagen..
I morgen skal jeg til Familiejulefrokost i Hjørring, så jeg står op i god tid, så jeg kan når at få trænet inden den står på mere mad, mad og mad :)

Efter julefrokosten i morgen køre jeg hjem til mig selv igen, og prøver at komme tilbage i mine vante rutiner :)



Håbet også I har haft en lækker jul!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar