fredag den 6. december 2013

Photoshoot, Storm aften, og Coach..


Så er vi næsten igennem den første uge i december, og jeg er faktisk lidt i julestemning nu! Dejligt!

Jeg er egentlig ikke særlig stor fan af vinter, da jeg generelt er en kæmpe frossenpind, og jeg hader kulde! Men til gengæld syntes jeg at julen er super hyggelig! Og jeg elsker at vi er så gode til at hygge her i julen! 

De dage jeg har været på arbejde her i ugen har jeg også gået rundt med nissehue på, det er så hyggeligt, og medlemmerne i FitnessDk syntes også det er rigtig hyggeligt :) Har hvertfald fået en del kommentare på det, og de var ikke negative :)

Denne uge har jeg været henne hos Dennis som har www.ekspertfoto.dk for at få taget billeder af min offseason form, og vi vil tage fremgangsbilleder ca. 1gang om måneden for at se hvad der sker med min form, og så jeg kan se om der sker forbedringer :)

Her er nogle af dem:



Han er super dygtig! Og jeg er virkelig glad for billederne!



Onsdag holdt jeg hviledag fra træningen, da min skulder var heeeelt gal tirsdag, hold nu kæft jeg havde ondt! Og da jeg skulle sove var smerterne ekstreme! Så onsdag blev hviledag.. 
Efter jeg havde fået taget billeder onsdag tog jeg med Jacob hjem, og sov hjemme hos ham..

Torsdag morgen stod Jacob op og lavede proteinpandekager til morgenmad til os :) Mmm..


Efter morgenmaden var jeg med oppe i det Center Jacob  plejer at træne, jeg fik trænet Biceps, Triceps og mave, jeg prøver lige at holde lidt pause med Skulder, Bryst og ryg, for at give skulderen et lille hvil.. 

Resten af torsdagen brugte vi faktisk bare på sofaen,.. Jeg skulle ha været på job i Hjørring, men pga. vejret og ja Bodil, så kørte togene ikke, så jeg kunne ikke komme til Hjørring .. Så istedet lå Jacob og jeg og så film på hans sofa.. Vi bevægede os faktisk kun lige ud for at købe ind til aftensmad :) Det blev til Entreco, Kartofler og Bernaise.. Nomnom...! Og Jacob lavede det hele, bedre blir det vist ikke ;)


Idag fredag stod jeg så op og lavede Proteinpandekager til morgenmad :)
 Ja det er nærmest en fest at få pandekager hver morgen! :) 
Derefter kørte Jacob mig hjem så jeg kunne nå at komme ind og træne inden jeg skulle på kursus i Århus..

Det var et kursus omkring mersalg af personlig træning. Super godt kursus, og glæder mig til at bruge det i praksis! :)

Jeg skulle egentlig også ha været til Julefrokost i aften, men vi aflyste det og venter med at holde den til engang i Januar.. Det gør mig nu heller ikke noget, da jeg skal til Julefrokost i morgen i Århus :) 

I morgen er det sammen med de tøser jeg var værnepligtig med i Holstebro, så det glæder jeg mig rigtig meget til! Det skal nok blive sjovt!  


Søndag skal jeg bare hygge med Jacob hele dagen! hvor vi blandt andet skal i bio og se Catching Fire (Hunger Games 2) Det glæder jeg mig til!



Nårh ja, jeg har taget den beslutning at stoppe med Anders og Line som Coach, og er derfor ikke en del at Team Upnorth længere.. :( 
Det var ikke nogen nem beslutning, men min økonomi er ikke til det pt. så jeg er nød til at prøve mig frem selv, men det tror jeg nu også godt at jeg kan. Jeg har lært en del det seneste år, og nu har jeg også Jacob til at hjælpe mig, som også selv har ret godt styr på det.. Så jeg tror nu ikke det kommer til at gå helt galt ;)

Jeg har været super glad for at ha Anders og Line som Coaches, og er meget taknemlig for at de gad hjælpe mig, da jeg stod 3 uger inden NC uden en Coach, så mange tak for hjælpen I 2! Jeg er MEGET taknemlig! 




Nu vil jeg snart hoppe i seng, så jeg kan være klar til Træning med LeaPigen i morgen :) 


.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar