søndag den 1. december 2013

Job, julefrokost og 1.december hygge!

Denne uge er gået meget hurtigt! Og jeg har haft masser at tage mig til!

Jeg fik en masse ekstra timer i FitnessDK,  grundet jeg overtog nogle vagter, så har faktisk været på job alle ugens hverdage, skønt med nogle flere timer! 

Jeg har fået flyttet det aller sidste fra lejligheden, så nu er det også på plads!  Lækkert! 


Så har jeg jo set en sød en i et stykke tid, og nu er jeg ikke længere single! For nu er vi kærester! Wiii :)   Det er altså lækkert at finde en der går lige så meget op i træning som en selv! I like! .<3 


Igår var jeg til julefrokost med nogle gamle venner/veninder, det var super hyggeligt! Det var ikke noget vildt, fik lidt rødvin og det var det.. Men det var super lækkert af se dem alle igen! Vi holdte det hos Heidi og Jan som lige har bygget hus, og det er virkelig et lækkert hus de har fået sig!  

Klar til julefrokost:

Idag søndag har jeg hygget med Jacob indtil jeg havde en aftale med LeaPigen om at tage på Starbucks, og derefter ind og træne.. 

Vi fik en Toffie Nut Latte, nom nom nom!! 
Mega god PWO ;) Haha.. 

Vi fik trænet bryst og mave og lavede lidt sjov efter træning :)
Efter træning lavede vi mad sammen og hyggede med at se film..
Vi forsøgte os med at lave Meetza! Og det blev faktisk ret godt! 

Det er: oksekød, æg, krydderier, peberfrugt, tomat, hytteost og light mozerella :) lækkert!

Den kommende uge står på job, træning, træning med coach, fejre fars fødselsdag, kursus, 2x julefrokost og bio.. Skal nok opdatere lidt i løbet af ugen :)

Og laver også et indlæg om de Aloe Vera produkter jeg lagde et billed ud af på IG.. 

Nu vil jeg hoppe i seng!
Nat nat..

.<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar