lørdag den 30. august 2014

Tilbageblik.. Dette skrev jeg på bloggen sidste år 1 uge inden Newcomers..

Til alle de nye atleter der tænker: Kan det virkelig passe jeg skal have det sådan her 1 uge ude... Læs lige hvordan jeg havde det ugen inden jeg skulle på scenen.. Dette indlæg skrev jeg nemlig præcis for et år siden...





Puha nu kommer det tæt på!!


1 uge fra idag! 7 dage! Og 6 dage til indvejningen!! Det blir SÅ stooooort!! 


Jeg har haft en rigtig hård uge! Men det er faktisk også kun denne ene uge der har været SÅ slem!


Jeg blev sat ned i kcal og op i Cardio! Av av, det kunne min krop ikke li! Og plus dette, så har min bentræning med Coach Anders fra i søndags, faktisk kunne mærkes indtil idag! Så min krop restituere ikke særlig godt pt.! 


Så har haft 2 dage i denne uge hvor jeg virkelig har haft det skidt, og måtte kæmpe mig igennem dagene! Men jeg klarede det! Hurraaa! 


Trods jeg havde det sådan her: 


Jeg har smidt en del væske denne uge, og har været helt nede på 56,3kg, hvilket er det mindste jeg har vejet på denne diæt! 



Og det vil sige at jeg siden Januar har smidt lige knap 16kg! Bum!


Jeg prøvede Tanita vægten på job i FitnessDK idag, for at se hvad min fedt% sagde, og jeg ved godt at den ikke er 100% korrekt, og den har altid vist lidt højere end når jeg har fået målt med tang, men i sidste ende er det også ligemeget med de tal, det er jo ikke dem vi bliver bedømt på, når vi står på scenen! ;) 


Men når det er sagt, så sagde Tanita vægten idag at min fedt% var på: 8,3% og tilbage i Januar var den på 27% målt med tang.. Og D. 11. August blev jeg målt til 9,8% med Tang.. Så tænker faktisk at de 8% ikke er helt ved siden af..   Men nok om det!


Jeg står i min bedste form nogensinde!! Og det er pisse fedt!! 


Jeg fik lov af Coach igår til at få lidt ekstra Carbs, grundet jeg var ret sløj, så han foreslog mig at spise lidt sushi.. So I did! Det var SÅ lækkert! Nom nom nom! 

Og tror virkelig det hjalp, for jeg har det meget bedre idag!!  Og tak til min kammerat Kasper som kom forbi med det, da jeg ikke selv magtede at hente det.. ( Ja så skidt havde jeg det faktisk!)


Jeg har idag poseret med Line og Anders i Classic Gym, eller rettere, jeg poserede og de rettede mig! Og det blir bedre og bedre! Jeg er faktisk selv lidt imponeret over de streger jeg får frem diverse steder!  




Jeg kan slet ikke vente med at se hvordan det ser ud når jeg smider det sidste væske, og får farve på! 


Her på billederne har jeg faktisk taget lidt væske på, pga. det sushi jeg fik igår.. 



En anden ting jeg glæder mig til, det er Upcarbning! Se lige hvad jeg f.eks. skal spise på selve K-Dagen: 

Ja alle som ikke er på diæt vil nok tænke: "Whaat?? Glæder hun sig virkelig til det?" 

Men ja det gør jeg!  Og der sniger sig nok også noget mørkt chokolade indover! Nom nom nom!! 



Jeg er efterhånden ved at være ret Diæt ramt! Men hvis ikke jeg skulle være det nu, hvornår så?;) 

Jeg er træt, jeg fryser, jeg kan ik sove, har tit kvalme og er sulten..  Men nu er der kun 7 dage!! Wuhuu!!



Den næste uge begynder jeg på en ny kostplan, hvor vi forsøger at få væsken til at forlade kroppen.. Det indebære blandtandet, at jeg får taget proteinpulveret og mit elskede havregrød væk, og der bliver skåret længere ned på kulhydraterne, da det er disse der suger væske.. Og så kommer de fleste af mine måltider til at bestå af æggehvide og kylling.. Men mere om det når jeg starter på den plan! 




Det var en lille Update her fra den sidste uges tid :) 



.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar