tirsdag den 12. august 2014

Update på en krop i balance..

Opdatering på projekt om at få min krop i balance..

Jeg nyder det!


Jeg trænede igår med Jonas, og vi arbejdede på at forbedre min squat, da jeg ikke er særlig god i squat! Det viser sig at det primært er pga. Min mobilitet i mine ankler.. Den er virkelig dårlig! Og så er der lidt med hoften også.. Og mine albuer.. Ja der er nok at tage fat i..



Vi kørte kun teknik, så det var helt uden vægt, men kæft det var godt at blive rettet!
Sidst vi trænede sammen rettede vi min dødløft, den endte med at blive rigtig god, og jeg får ikke længere ondt som jeg nogen gange gjorde når jeg kørte dødløft, skønt!


Jeg ville ha lagt et par videoer ud af min squat, men det kan jeg ikke lige finde ud af, eller det virker hvertfald ikke.. Så jeg ser lige om jeg ikke kan smide dem op på min Instagram profil.. Der finder I mig under navnet: aknice



Vi lavede endnu en Biosignatur måling på mig idag, og den viste gode resultater! Trods jeg ikke er faldet i kg på vægten, så er jeg faldet i fedt% og jeg har taget på i leanmass! samt mit kortisol er faldet.. Så det er Nice! Jonas justere dog lidt ned i kosten nu, så jeg kan komme længere ned i fedt%.. 

Jeg har været på planen i knap 3 uger nu, eller det er faktisk kun lidt over 14 dage.. Og trods jeg har hygget mig en del her i weekenden, både fredag hvor den stod på rødvin og lækker mad med en veninde og kammerat, og ja det var ikke kun et enkelt glas, det var nok nærmere en flaske hver, men hold nu op hvor vi hyggede! 

Lørdag hyggede jeg med Lea med hjemmelavet burger og kæmpe frugtfad, og søndag stod den på barnedåb, hvor der både høns i asparges, helstegt pattegris, islagkage og min svigerindes banankage, som er ultra god!! 


Billed fra barnedåben.



Så trods en masse hygge i weekenden, ja jeg nyder det virkelig, så var det stadig en positiv måling! Og det er lige sådan det skal være for mig nu! 

Jeg vil hellere leve 80/20 end 95/5 og så gå og være træt af det hele tiden!  


Billeder fra en hyggelig fredag.


Her til sidst vil jeg lige nævne at hvis der er nogen der har læst mine tidligere indlæg og misforstået dem, så har jeg altså ikke være utilfreds med Anders og Line som Coach, jeg var glad for dem, men jeg følte mest for at skifte, da jeg pt. Ikke har fokus på konkurence,.. Nej der er intet galt i kylling, ris og bønner, overhovedet ikke! Det virkede for mig sidste år, hvor jeg stod i den vildeste form! Og det fede er at under diæt hvor du er mega presset, så er det mega nemt at tilberede og lave klar til en hel uge af gangen.. Så spis bare kylling, bønner og ris :)

Her er lidt af det jeg har byttet kylling, bønner og ris ud med..




. Anja .<3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar