onsdag den 20. august 2014

Tur til København, Fødselsdag i Skagen og hygge med Kia

Sidste uge bød på en hel del ting..

Jeg tog blandt andet til Sjælland Onsdag eftermiddag sammen med min far, da vi skulle over og besøge min farmor, da hun ikke kunne være med til barnedåben af min niece i foregående weekend..

Vi ankom hos min Faster onsdag aften for at overnatte til torsdag..
Torsdag startede jeg dagen ud med at træne i Fitness World i Holbæk, det var lidt af en udfordring for mig at finde det, da der ikke lige var nogle skilte den vej jeg kom fra, så det viste sig at jeg havde parkeret ret langt væk i forhold til at man kunne holde lige foran :) Men jeg fandt centeret og fik da trænet!

Herefter tog jeg tilbage til Faster for at spise morgenmad, og så ved 12 tiden tog far og jeg hen til Plejehjemmet for at besøge Farmor.. Det var skønt at se hende igen, kan dog godt mærke at hun ikke var helt lige så frisk som hun plejer, men hun var ærlig som altid.. Med det mener jeg at hun f.eks sagde til mig: "Anja du er da ikke så slank som du plejer at være." Nej Farmor det er rigtigt nok, men har du lige set hvor store skuldre jeg har fået? Og at jeg faktisk har en røv nu.. Hehe.. Det sagde jeg dog ikke lige til hende :P 



Men nu mener jeg faktisk også at sidst hun så mig, det var da min bror og svigerinde viste hende billeder fra NC eller DM.. Så ja der er lige nogle ekstra kilo på.. (eller en hel del faktisk).

Efter vi havde besøgt Farmor kørte vi ud til Ørestad hvor vi skulle bo på Cabinn, som ligger lige ved siden af Fields..

Da vi havde tjekket ind gik vi over i Fields for at kigge butikker og fordrive tiden lidt, inden jeg skulle ind og mødes med min veninde Fie for at spise aftensmad..



Super skønt at se Fie igen! Det er ikke så ofte vi ses nu da hun bor i KBH, men heldigvis havde hun tid til at se mig! <3


Fredag var det meningen at jeg ville løbe en tur inden morgenmad på hotellet, men jeg var simpelthen så træt i kroppen at jeg droppede det.. Så i stedet fik far og jeg spist morgenmad sammen, inden turen gik ind til Tivoli..
Vi havde ikke lige undersøgt hvornår de åbnede, så vi var der 1030, men de åbnede først kl.11, så vi sad og drak en kop kaffe ved Lagkagehuset lige over for Tivoli indtil de åbnede.. Og ja vi fik faktisk kun kaffe :)



Resten af fredagen blev brugt i Tivoli.. Jeg eeeeelskede engang alle forlystelser, jo vildere jo bedre! MEN! Der er åbenbart sket noget med mig siden jeg var yngre, hvis bare de snurre det mindste rundt, ja så blir jeg sku svimmel og får kvalme :( Men det holdt mig da ik tilbage for at prøve dem alle, men det gjorde da også at jeg havde konstant kvalme :( Jeg er nu bedst til den der Det Gyldne Tårn, det gir sådan et dejligt sug i maven! 



Lørdag morgen kl.09 kørte vi tilbage til Aalborg.. Alt i alt en rigtig skøn tur, med alt for meget mad! Har virkelig kunnet mærke at jeg har været vant til kun at få kulhydrat om aften, for når jeg fik kulhydrat midt på dagen så blev jeg SÅ træt og dvask!

Jeg var hjemme lørdag eftermiddag og hoppede direkte under dynen da jeg både var træt, svimmel og havde kvalme.. Jeg stod op igen kl.16 for at gøre mig klar til at tage til fest, da Lea skulle holde 25års fødselsdag i Skagen..

Og sikke en fest!! Skønne mennesker, lækker mad, alt det man kunne drikke og god musik.. Og ja jeg drak... Pyyyha det blev en vild aften, jeg husker det var sjovt, at jeg snakkede med en masse (husker dog ikke rigtig hvad jeg har snakket med folk om) vi dansede, og tog åbenbart også i byen da klokken var 05, det var da virkelig en dårlig ide!



 Husker jeg virkelig havde lyst til vand da vi kom på Buddy Holly, tog hjem til Lea, eller Leas far, kunne ikke finde Lea, fandt Lea, vi kunne ikke komme ind, da vi ingen nøgle havde, vi fandt Ane, var ved bageren, det regnede, prøvede på at komme ind, det nyttede ikke.. Fandt et andet sted at sove, så sov vi ellers 3 tøser på tværs af en dobbeltseng, 2 dyner, 2 hovedpuder, det har virkelig været yndigt, haha.. Klokken var 8 da vi endelig kom i seng, og kl.11 stod vi op, stadig en smule beruset!
Jeg ved nu hvorfor det er SÅ sjældent at jeg drikker og går i byen! Hold nu op hvor havde jeg det skidt om søndagen! Og så er køreturen fra Skagen til Aalborg altså laaaaaaang! Men det var en mega sjov fest! Det jeg husker af festen! :)




Da det blev mandag var jeg bare glad for at komme tilbage på planen igen, for min krop følte sig efterhånden slet ikke tilpas med alt det jeg havde fyldt den med.. 

Søndag kom min veninde Kia på besøg som er på diæt lige nu, da hun stiller for første gang til NC her om små 3 uger.. Hun blev her fra søndag til tirsdag, det var super hyggeligt at bruge nogle dage sammen med hende, også selvom hun er på diæt. Kan virkelig genkende mange af de ting hun oplever og føler i form af diæten fra da jeg selv var 3 uger ude sidste år..




Puha det blev et meget langt indlæg..

. Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar