torsdag den 7. august 2014

Morgenmad.. How to do it !



Der er mange der har spurgt ind til opskrift på min morgenmad, og den er virkelig simpel, jeg kan vælge imellem en del, men den her er klart blevet min favorit! 





Hovedindgrendienserne er det samme, og så skifter jeg lidt i toppings.. 

Du skal bruge: 

-Frossen spinat.
-Skyr og evt. Proteinpulver.
-Frosne bær.
-Sødemiddel,
-Evt. Vanilje essens/mandelessens eller hvilke smage man nu har lyst til.. 

Blend det hele i blenderen til den ønskede konsistens.. Jeg tilsætter også HUSK for at den ikke bliver for tynd.. 

Min favorit toppings er pt. Frosne hindbær eller andre bær, nødder og kokos flager.. 

Prøv dig frem med hensyn til hvor meget af hvert, da mit er regnet ud efter mit behov.. 


Rent faktisk så syntes jeg at frossen spinat smager ganske forfærdeligt!! Men sammen med de andre indgredienser her, så smager det lækkert! 

Spørg endelig hvis der er noget du/i ikke forstår .. :) 

Velbekomme .<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar