tirsdag den 29. oktober 2013

Cypern del 6 (sidste del)


Dag 6 (fredag) og dag 7 hjemrejse (lørdag)

Fredagen på Cypern var vores sidste dag.. Så den brugte vi faktisk ved poolen hele dagen.. Eller jeg var der hvertfald fra 10-16 ca.. Og far og Christian var der også det meste af tiden..

Vi fik solet os, svømmet i poolen, spillede bold i poolen og nød det varme lækre vejr! 



Vi aftalte med Maj-Brit, Kristian og et andet par at mødes og spise KL.1945, for at slutte ferien af.. Det var super hyggeligt! Og efter vi havde spist gik vi over i bare og spillede pool, inden vi trak stikket og hoppede i seng, da vi næste dag skulle op kl. 03.. :)


Dag 7 hjemrejse (lørdag)

Uret ringede KL.03, så var det op og pakke det sidste, tage tøj på og så ned til morgenmad KL.04, som denne dag var stillet frem for de 180 danskere der skulle rejse hjem idag..

KL.05 kørte bussen mod lufthavnen, og vi fik tjekket ind og afleveret bagagen osv..  Ved Security blev jeg bedt om at tømme min rygsæk som jeg brugte som håndbagagen, jeg havde åbenbart glemt en gaffel deri.. Og ham der skulle forklare mig det, han kunne ikke et ord på engelsk, så han stod og snakke Tyrkisk til mig.. Det forstod jeg ikke meget af! Men vi fandt da frem til problemet :)



Vi kom ombord på flyet og KL.12 ca. landede vi i Kastrup :) 





Da vi havde hentet bagagen sagde vi farvel til Maj-Brit, Kristian, Rene og Heidi og så kørte vi mod Tølløse! 



I Tølløse skulle vi lige besøge farmor og derefter besøge fars søster inden vi kørte mod færgen., 

Vi var først hjemme i Aalborg lidt over 22.. Så det var altså en laaaaang dag! 

Men det var en god ferie! Jeg elsker varme! Og ville ønske vejret i DK var varme og som altid! Mmm! 

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar