fredag den 3. januar 2014

Godt Nytår!

Så er Julen forbi og vi er startet på år 2014! 

Jeg vil ønske jer alle et godt nytår, og håber I er kommet godt og sikkert ind i det nye år! Det er jeg hvertfald! 



Jeg holdt Nytår med min kammerat Dan, vi spiste sammen og senere kom Lea og festede videre med os, det var virkelig hyggeligt! Og selvom Lea og jeg var ædru hele aften, så var Dan til tider i tvivl om vi overhovedet var ædru, men det var vi! Vi havde godt gang i Singstar og det var alt i alt en suveræn aften!  

Og menuen var super lækker! Og hjemmelavet ! :P nomnom! 

Da klokken blev hen omkring 04 - 0430 var luften ellers ved at gå lidt af os, så Lea og jeg tog hjem i seng, godt trætte! 
Dan var blevet ringet op og spurgt om han ik kom i byen, så han tog videre i byen, da vi var gået :)  

Lea bor så man kan høre når uret på Budolfi kirke ringer, og Ooooh my!! - D.1/1 var det bare som om at uret ringede 8 -10 gange i timen! Så da klokken var 10 ku vi ik sove mere :/ 

Vi stod op og fik morgenmad og så tog vi  over i Nordjysk Helsestudio i Nørresundby for at træne Ben!  Lækkert! 


Efter træningen tog vi hjem til Lea og slappede lidt af, og derefter op til Dan for st hjælpe med oprydningen.. Og så tog vi på Thai Garden for at spise sushi :P Nom nom! 
 Lækker start på 2014! 

Nu er jeg gået igang med Operation Fit Hippo! For som jeg skrev i et tidligere indlæg, så har jeg taget alt for meget på efter DM! Så det vil jeg rette op på nu! 


Hvis der er andre der sider og tænker at nu skal det sku være! 
-Så kontakt mig og hør hvad jeg kan hjælpe dig med! Anja.k.moeller@gmail.com

Husk at I kan følge mig på Instagram under navnet: aknice

Godt nytår! 




.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar