onsdag den 22. januar 2014

Brunch, hygge, PR og andet godt..


Jeg havde en rigtig lækker weekend! 

Startede fredagen ud med at gå på vægten, og jeg havde smidt 1,6kg siden sidste vejning, så det var jeg godt tilfreds med!

Det betød også at jeg havde givet mig selv lov til at have en spisedag i lørdags! Mmm!

Jeg startede lørdag morgen med en STOR portion havregrød med æggehvider i, og Peanutbutter på! 

Om formiddagen tog jeg ud og trænede med min kammerat Kasper, som lige er kommet hjem fra Afghanistan, jeg fik trænet skuldre og mave imens han trænede bryst, biceps og Triceps.. 
Efter træningen tog vi nød på MEAT for at spise Brunch! Uhm det var lækkert! Der var lidt af det hele, og jeg fik nærmest støvsuget tallerken! :P 

Det var super lækkert at se ham igen, godt du er hjemme igen! Håber du nyder denne uge over på øen med familien! 
 
Efter Brunch tog jeg hjem og fik ordnet lidt derhjemme, inden jeg skulle se min veninde Katja om aften.. Hun skulle bare lige træne inden, så jeg tog med og fik trænet endnu engang, så her trænede jeg Biceps og Triceps.. :) 
Efter træningen fik vi handlet ind til aftensmad, vi lavede Tortillas med oksekød og guacamole! Nøøøøj det var lækkert! Havde savnet oksekød!


Ooooooog så fik vi vist også spist lidt slik til en film bagefter.. :P 
Jeg har endnu ikke været på vægten siden i fredags, så glæder mig til at se hvad min spisedag har gjort ved vægten.. Og om det er noget jeg kan fortsætte med.. Men vil prøve kun at få sukker hvert 14.dag på mine spisedage..


Søndag holdt Lea, Stine og Jeg "kom og tøm vores klædeskab" det var dog ikke nogen vild succes :/ Desværre, men vi prøver nok en anden gang, da vi har alt alt for meget tøj som vi ikke bruger, og som er for godt til at smide ud !



Senere om søndagen tog Lea og jeg ned for at træne, og her slog jeg min PR i Benpres!! Yay!

300kg 6reps! Boom! Jeg har stadig ømme stænger her til aften!! 


Jeg har det også på video, men ved ik lige hvordan jeg sætter den ind her på bloggen, når jeg skriver på IPaden, så den må I vente med ...


Jeg har fået mange spørgsmål om hvordan jeg laver mine proteinpandekager, så jeg ligger lige opskriften ud her:

1 æg
100 gram æggehvide
10 gram proteinpulver
20 gram havregryn
5 gram husk
Kanel
Sød

Jeg blander det hele sammen og tilføjer vand hvis det blir nødvendigt.. Jeg laver som regel til 5 dage af gangen, og så får jeg 7-9 pandekager til hver dag!  Mmm...  Jeg bruger disse mængder af ingredienser, da de er tilpasset resten af min diæt.. 
Hvis ikke jeg var på diæt kunne jeg også finde på at tilføje en banan, da det smager lækkert, og giver en dejlig konsistens! 
Jeg plejer at blende havregrynene, så de blir til "mel"..


Lea, Stime og jeg tager en sen træning idag, da vi skal øve poseringer i aften, når holdsalen er ledig..
Så lige nu slapper Lea og jeg bare af inden den står på træning!

God Onsdag!

.<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar