torsdag den 9. januar 2014

Operation Fit Hippo...

Ja jeg skal ha smidt nogle af de mange kilo jeg har taget på! Og jeg er gået igang! 

Jeg har lovet at fortælle lidt om hvad jeg så spiser pt..

Morgen: Havregrød, Peanutbutter, skyr eller en Shake.


Før træning: Proteinpandekager

Efter træning: Shake og Riskiks

Frokost: kylling, Bønner, Agurk og Ris

Eftermiddag: Skyr og bær

Aften: Kylling, Broccoli og Hytteost

Godnat: Hytteost


Jeg har lavet planen ud fra hvad jeg godt kan li, og hvad der passer godt sammen, så jeg får den rigtige sammensætning..  Men allerede nu, kan jeg godt mærke jeg måske skifter broccoli ud med blandede grøntsager, for jeg syntes måske ikke lige altid at broccoli er så spændende :/

Jeg laver ikke meget Cardio endnu, jeg holder det pt. Til 3 gange om ugen.. Hvis det er PowerWalk er det 60min. Og hvis det er løb er det 30min. 

Jeg vejer mig hver fredag morgen, og måler mig når jeg lige kan få Lea til at hjælpe mig.. Lea har også været med til at sætte min kostplan sammen..


Jeg har også taget en anden beslutning... Nu når jeg alligevel vil smide disse kilo, hvorfor så ikke se hvor god en form jeg kan komme i? Så jeg har.........





Meldt mig til LOADED CUP ! Åhh åhh...
Jeg ville faktisk ha holdt det lidt hemmeligt, men jeg kan se at Stellan har lagt et billed op af mig på Loaded Cup's side på Facebook, så jeg kan nok ik holde det særlig hemmeligt meget længe ;)


Jeg har jo ingen coach længere, så det blir rigtig spændende at se om jeg kan gøre det her selv, jeg ser det som en udfordring og et eksperiment, at prøve det af på mig selv.. Men jeg har sagt til mig selv, at jeg KUN stiller mig op på scenen, hvis jeg rammer en form jeg kan være tilfreds med!
Jeg vil gøre hvad der skal til! Men jeg gør det ikke for enhver pris! 
Så hvis jeg kan mærke at min krop ikke kan følge med, og min skulder flipper helt ud, eller en af mine andre skader popper op, så lytter jeg til kroppen! Men for mig er det vigtigt at ha et mål, og mit næste mål er altså: LOADED CUP !


Den første uge på diæten her er gået fint, ja jeg har været sulten, men det har passet med de tidspunkter jeg alligevel skulle spise:) 
Jeg har desværret været halv sløj de sidste par dage, og idag har jeg haft det ret skidt, så er blevet hjemme idag, så ingen træning og ingen arbejde idag.. :( Men så skulle jeg også gerne være klar i Morgen!  

Har istedet brugt dagen på at få slappet af og forberedt mad til de næste par dage, så det er klaret :) hold nu op det tager lang tid at lave pandekager til 4-5dage! 



Husk I stadig kan følge mig på Instagram under aknice :)


.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar