fredag den 17. januar 2014

Status...

Det er vist ved at være på tide med en Update! 

Det køre fint på min diæt, jeg føler stort set kun sult når det alligevel er tid til at spise, så det er jo perfekt! Føler ikke rigtig mangel på energi, så det er jo herligt! 

Indtil videre holder jeg mig til 3x Cardio om ugen, men det blir der sikkert justeret lidt i jo længere henne i diæten jeg kommer.. 



Siden D.2/1 har jeg tabt:
2,6 kg og 6 cm (fordelt på hofte, mave og lår) Så det syntes jeg er helt ok!  

I morgen har jeg valgt at ha spisedag, men derimod ikke sagt at jeg bare skal æde løs! Jeg skal ud og ha Brunch med min Kammerat som lige er kommet hjem fra Afghanistan, jubii! Inden Brunch tager vi ud og træner! 
Og i morgen aften skal jeg spise og hygge med min veninde Katja.. 
Det blir en god lørdag! 


Idag skulle jeg ha været ude og løbe som morgencardio, men pga. vejret blev det istedet indendørs i Fitness World.. Er før kommet slemt til skade ved at løbe ude i snevejr, og jeg magter ikke at døje med flere skader!  

Efter Cardio tog jeg hjem til Lea, som havde disket op med Festlig morgenmad! Lækkert! Hun skulle ha været med til Cardio, men sov over sig, så hun lavede lækker morgenmad istedet.. Det var bare lige lidt hyggeligere end min normale omgang græd! Tak sødeste! 



Senere var vi en tur i Bodyman, og da vi skulle ind i Leas lejlighed igen, ja så var nøglen væk... Øv! Så vi sad i en times tid ude i opgangen inden vi kunne komme ind.. Tak til Leas kæreste Jannik for at komme os til undsætning! :D 

Jeg kom desværre 10min. for sent på job idag pga. dette, men det gik da :) 

Nu sidder jeg i toget på vej hjem og ville spise min aftensmad, og hva har jeg så glemt?? En gaffel!! Ihh det er dumt!! :( 

God weekend! .<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar