søndag den 26. januar 2014

Ikke helt tilfreds! :/

Øv! Rigtig meget øv!!

Jeg var på vægten i fredags, og jeg var IKKE glad! +300gram!! Jeg forstår det ik! 

Jeg har lagt i underskud og lavet det Cardio jeg skulle og så har jeg taget på!! Ihhh! 

Men der kan være 2 grunde til det! 1: jeg har taget noget væske på, ved bare ik hvorfor.. 2: Jeg har bygget lidt masse.. Men da jeg ligger i kcal underskud kan jeg ikke få det til at passe.. 

Lea målte mig senere på dagen, og havde heller ik tabt særlig meget i cm. tror det var 2cm max. Fordelt forskellige steder på kroppen.. Men jeg følte mig også en del oppustet :/ 

Jeg håber vægten er med mig på fredag! Og fra i morgen indføre jeg morgencardio mandag-fredag.. Men min diæt piller jeg ikke ved endnu.. 

Men der er kun 12 uger til nu.. Og jeg tror jeg får lidt travlt , men igen, hvis jeg ik når formen, og min skulder ik kan følge med, så gør jeg det ikke.. Min skulder har heldigvis været ok her den sidste uges tid, det er skønt! Så jeg krydser fingre for at det fortsætter! :P

Stine, Lea og jeg var på Flammen i lørdags for at fejre Stines fødselsdag og for at sige på gensyn til Lea, som lige er taget 14 dage til USA.. Det var en super hyggelig aften! Men jeg fik så ondt i maven af alt det mad! Og havde den mest elendige nat da jeg slet ikke kunne sove :( Aldrig mere!  



Lørdag fik jeg ordnet mit hår, så nu har jeg det fiiiiiineste laaaaaaange hår! Er SÅ glad for det! 



Efter jeg havde fået lavet hår tog jeg ind og trænede med Lea og Stine og derefter hjem for at slappe af.. Men var helt rastløs igår aftes, så brugte istedet aften på at forberede mad til de næste par dage.. 



Idag stod jeg op og kørte direkte i Rema1000 for at købe billigt skyr, da jeg ved det hurtigt bliver udsolgt.. Så jeg købte meget skyr! Mmm.. 
Disse her fra Cheasy var på tilbud til 10kr!

Har kun lige smagt den med Blåbær, men den er lækker! 


De næste 14 dage bor jeg i Leas lejlighed, så jeg kan passe hendes Kat Erling imens hun er væk..  Det skal nok blive hyggeligt, men kommer til at savne Lea! .<3 



Jeg trænede ben idag, og jeg slog endnu engang min PR i Benpress! 

Denne gang 300kg - 8 Reps, det er 2 Reps mere end sidste søndag! Feeeeedt! 



God Søndag folkens! 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar