tirsdag den 28. januar 2014

Lækker Tirsdag!

Lige en lille Update på denne dejlige tirsdag! 

Hvorfor er dagen så dejlig? 

Startede dagen med morgencardio i Fitnessdk inden job.. Lækkert.. 

Inden jeg mødte var der nogle af de søde medlemmer der spurgte om jeg ik havde tabt mig! Yay! Nu sker der noget, selvom jeg ik helt selv kan se det! 

Havde en god ryg træning efter job, og lige inden jeg tog hjem kommenterede en kollega også på at jeg havde tabt mig ! Endnu engang YAY! :D 




Da jeg kom med toget hjem var jeg lige forbi og hente en pakke, og det var fra Www.bodystore.dk som havde sendt lidt lækre ting til mig! Jubiiiii ! 


1x Whey 100, vanilla-pear.

1x Star Nutrition Intensity, orange.

1x BCAA Hardcore.

1x Only One Advanced.

1x ZMA Hardcore.

1x Recovery Pro  (prøve).

1x Pink shaker.

2x Star Bar.

5x Goodlife bar. 


Og så selvfølgelig lige en Beanie, ja det er den jeg har på 😝👍💪 


Tusind tak til #bodystoredk ! 💋



Så det har bare været en rigtig lækker tirsdag! 


Har lige spist min aftensmad som bestod af: Brug de grøntsager Lea ikke har spist inden hun tog på ferie, og så kylling :) På panden med soya og krydderier :) Lækkert! 

Og nu er det snart tid til nat mad inden jeg skal i seng :) 


.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar