lørdag den 22. februar 2014

Form status!

Jeg var på vægten idag! 

Og den sagde det samme som sidste lørdag :/ Øv.. 65,8kg 

MEN der sker noget med mine mål! 

Jeg har tabt 11cm siden sidste måling. Fordelt 4 steder på kroppen..

Det er faktisk en pæn del! Og størstedelen er røget fra maven! Yay!  

Så Lea og jeg fejrede det med en lækker morgenmad her i morges efter jeg havde lavet 45min. Morgencardio .. 


Jeg er nu sat op i morgencardio, så skal lave 45min. De morgner hvor jeg ikke har Åbningsvagt :) 

Læææækker morgenmad! 

Hjemmelavet müsli på skyr med Peanutbutter og bær :) Hjemmebagt brød uden gluten. Frugt og chailatte.. Mmm!

Resten af lørdagen står på tøsehygge, tøsetræning i Musclehousr Gym, posering og i aften skal jeg ud og spise! Lækkert!

God lørdag!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar