lørdag den 15. februar 2014

Status på Formen! Og andet godt!

Det er længe siden jeg har fortalt om status på min form, diæt osv.. Og det er faktisk fordi jeg har været viiiildt i tvivl! 
Min krop har nemlig de sidste par uger slet ikke reageret som jeg havde ønsket! Og det har virkelig gjort mig deprimeret og usikker med hensyn til Loaded! 

MEN nu ser det ud til at kroppen reagere lidt på diæten igen! Lørdag morgen sagde vægten hvertfald 65,8kg så det er positivt!  Jeg har ikke lige fået mig målt men det hjælper Lea mig med i næste uge! Vi ville ha gjort det igår, men at gøre det på en spisedag er ikke lige det helt optimale! Så vi venter lige.. 

Jeg har fået mange flere timer oppe i FitnessDK og det er skønt! Men jeg kan godt mærke at jeg er på diæt og lige pludselig har meget mere arbejde! Når jeg kommer til Torsdag er jeg ved at være godt brugt! Og så glæder jeg mig bare til det blir lørdag så jeg kan få maaaad! Har jo spisedag om lørdagen, og det er bare konge!!  

Så kan aldrig rigtig sove natten til lørdag fordi jeg glæder mig sådan! Hehe.. Ja det er sku ret skørt! I know! :P 

Jeg hygger mig altid med lækker morgenmad, og de sidste par lørdage har været konge! Se her: 



Jeg har dog ikke spisedag som andre, da jeg undgår sukker og gluten.. Først troede jeg at det ville være super svært! Men jeg har faktisk ik rigtig lyst til sukker, det bilder jeg mig hvertfald ind! Og det virker! Men så kan jeg nyde godt af disse questbars! 

De er nemlig uden Gluten, uden sukker og faktisk bare fyldt med gode ting! Jeg er MEGA fan!  De kan fås på disse danske sider:

Www.bodystore.dk
Www.energilageret.dk
Www.loaded.dk 

Jeg lover jer, I vil ikke fortryde det! .<3 


Mine træninger køre som de skal, laver dog ikke morgencardio alle morgener, da jeg nu møder 0545 mandag og Fredag, så jeg tager istedet 30min. Cardio efter hver styrketræning..


Jeg brugte igår min lørdag på styrketræning sammen med Lea i Muscle House Gym.. Så var jeg ude og spise med min kammerat Dan på Søgårds Bryghus, og så var vi i bio bagefter og se Klassefesten 2! Super sjov film! Og lækker mad på bryghuset! 

Jeg spiste noget sukkerfri slik i biografen, det gør jeg aldrig mere! Kæft hvor fik jeg ondt i maven!  

Så har jeg også fået ny(e) sponsore til Loaded! Yaaay! Søde Lisa fra Beauty By Lisa vil lave mine bryn, mine negle og mine vipper! Jubii! Det blir SÅ godt! Og hun er SÅ dygtig! 

Find hende på Facebook under Beauty By Lisa og på IG under BEAUTYBYLISAASLAUG 

Lige nu køre hun nogle super opstarts tilbud! 

Og så vil SkinDelight som ligger i Reberbansgade sponsore en voksning til mig! Yay! 



Så nu er der ved at være styr på det meste! Så håber jeg bare at min krop fortsætter med at reagere på diæten!   

Skal nok være lidt bedre til at opdatere! 

God søndag! .<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar