onsdag den 5. februar 2014

Lækker weekend!


Ja det er godt nok et par dage siden det var weekend, men vil nu alligevel fortælle lidt om den! 

Fredag var jeg med min far ude og hente hans nye bil! En Hyndai i30, ret lækker lille dyt! 


Og den køre skønt! Man skal dog lige vænne sig til at at pedalerne er ret små i forhold til i BMW'en og lidt andre småting :) 

Jeg trænede i fredags i FitnessDK ude i shoppen, da jeg senere på dagen skulle hjælpe Carina med et program jeg har lavet til hende.. Carina er hende der har fikset mit hår både til NC og DM :) 

Fredag aften eksperimenterede jeg med at lave proteinbrød og proteinbrownie! Og nøj det så lækkert ud! 

Jeg har fundet opskrifterne på proteinopskrifter.dk , jeg har dog justeret lidt i dem.. Og ligger opskriften op her på bloggen snart! Jeg lover! 

Jeg smagte dog først på det om lørdagen hvor jeg havde spisedag.. Jeg undgik dog sukker på spisedagen, pånær det der lige var i de 2 proteinbare fra goodlife jeg spiste, som jeg havde fået af Bodystore.dk 

Lækker morgenmad lørdag:

Mmm! Jeg siger jer, den Brownie og det brød! Det var SÅ lækkert svampet! Man troede virkelig at det var rigtig kage! 

Senere lørdag var jeg ude og træne med Trine, hvor vi trænede teknik i Squat, Bænk og Dødløft og havde lidt andre få øvelser..  Havde også taget kage og brød med til Trine, hun var også ret vild med det! Win! 


Senere lørdag kom den skønne Rikke Kiraly på besøg! Jeg kender Rikke tilbage fra 2011 hvor vi begge var frivillige til DM.. Og så har vi holdt kontakten siden. 

Rikke ville rigtig gerne prøve Eatlow, så vi skulle da ha lækker aftensmad derfra :) 

Og senere skulle vi da ha mit proteinbrød og proteinbrownie ! 

Sammen med sukkerfri Chai Latte fra David Rio! Ja vi hyggede sku! 

Søndag stod den på posering og træning  i Muscle House Gym! 



Og resten af søndagen stod på foodprep og afslapning :) 

Og så har Rikke valgt at hjælpe mig frem mod Loaded! Det er SÅ fedt! Så vi har justeret i min kostplan, og hun får updates hver uge! Nu skal der sku ske noget! Vi skal faktisk stå på scenen sammen til Loaded, så det er lidt sjovt! Men jeg glæder mig! 

Mandag stod vi tidligt op, op og få morgenmad og så klar til en omgang ben træning! Derefter skulle jeg direkte på job,  og Rikke skulle hjem til Sjælland..  

Alt i alt en rigtig lækker weekend! 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar