søndag den 23. februar 2014

Ugen der gik...



Det har været en lang uge syntes jeg!

Har tilbragt maaaaange timer i centeret i Hjørring, og samtidig med jeg er på diæt, så syntes jeg det er lidt hårdt pt. jeg kan godt mærke at når der står torsdag på kalenderen, så glæder jeg mig virkelig til at det bliver lørdag!! Lørdag lig med spisedag! 


Mandag var jeg i Hjørring hele dagen, og tirsdag var jeg på job fra 16-18 og derefter tog jeg til Aallborg for at træne, men jeg havde så vilde DOMS i ryggen og maven, at jeg kun lavede Cardio..

Onsdag brugte jeg hele dagen i Århus sammen med min mor, lille søster og svigerinde.. Det var super hyggeligt! Og jeg fik brugt liiiidt for mange penge.. 

Blandt andet på disse lækre shorts fra Nike..
Jeg købte også disse tights som var sat ned til 200! Det var jo et kup! 

Og denne lækre top..

Så kom jeg også til at købe 4 kjoler! Og jeg går jo næsten altid kun i træningstøj pt. Da jeg jo også har træningstøj på på job.. Men nu har jeg besluttet mig for, at på mine fridage, der vil jeg altså ha kjole på!

Som skrevet så gik hele onsdagen med at være i Århus, så der holdejer faktosl også hviledag, så fik kun lavet morgencardio om morgen, som bestod af 8km løb.. 
Da jeg kom hjem fra Århus skulle jeg forberede mad til torsdag og fredag, da jeg skulle åbne i FitnessDK om torsdagen, så jeg var nød til at tage til Hjørring onsdag aften..

Torsdag var jeg så i centeret hele dagen næsten.. Jeg mødte fra 0615 til 1200, så skulle jeg træne og spise inden jeg skulle møde igen fra 1600-2030.. Der var jeg godt nok en træt pige! 
Sov igen i Hjørring og mødte fredag morgen 0545-1400 så skulle der trænes ryg og laves Cardio og så hjem! 

Da jeg kom hjem havde jeg fået pakke fra Bodystore.dk !  Yay!


Alt muligt lækkert! 
Whey 80 med chokolade, diet noodles, goodlife proteinbars, Star-bar bars, ZMA, CLA, Omega3, shakers, preworkout og lidt andre lækre ting!

Efter jeg havde kigget tingene igennem gik jeg igang med at lave lidt lækkert til lørdag, nu jeg har spisedag! Og havde en aftale med Lea om at vi skulle spise morgenmad sammen lørdag..

Jeg lavede derfor hjemmelavet müsli, og bagt glutenfrit brød..


Og så tog jeg hjem til Lea, og så gik der ikke længe før jeg faldt i søvn..

Lørdag stod vi op 0630 for at gå på vægten, tage billeder og måle mig..

Efter dette tog jeg ned i fitness for at lave 45min. Morgencardio, imens Lea gik i seng igen..
Efter Cardio handlede jeg lidt ind til vores morgenmad, og så lavede jeg morgenmad klar til os.. Mmm det var lækkert! Og meget mere hyggeligt end at spise morgenmad alene!



Ved 1130 tiden kom Stine og Luise forbi, og så spiste vi lidt mere..
Stine havde taget lækker frugt med og Luise havde lavet de lækreste protein snacks! 


Da klokken blev lidt over 13, gik vi ned mod MuscleHouse gym! hvor den stod på tøse fællestræning og posering..

Super hyggeligt og fedt intiativ! Dem må der gerne komme flere af! :)


Da fælles træning sluttede KL. 1700 kørte Luise mig hjem, og så havde jeg lige 90min til at lave mad til søndag, mandag, tirsdag, onsdag, gå i bad og gøre mig klar til at tage ud og spise til KL.19.. MEN jeg nåede det hele! Pyyyyh...

Og så kunne jeg jo passende lige tage en af de nye kjoler på! 



Jeg var på Herford og spise med min kammerat Kasper, det var super lækkert! 



Da jeg kom hjem fik jeg lige pakket det sidste til de næste par dage, og så lavede jeg en mega lækker godnat snack!


Isis vanilje is med hjemmelavet müsli, Peanutbutter, og en questbar! Omnomnom, det var SÅ godt!

Og så var det på hovedet i seng!

Idag søndag ringede alarmen 0500 og så var det bare op, pakke mine ting og så afsted med toget 0601.. Så er jeg i Hjørring halvanden timen inden jeg skal møde, så jeg kunne jo passende lige nå at lave  morgencardio og hoppe i bad inden jeg skulle møde 0745...

Nu har jeg fået fri, og efter jeg havde lukket de sidste medlemmer ud, så var det på med høj musik g BEAST mode! Og så fik mine ben og min mave en ordentlig omgang! Og tilsidst 30min. Cardio!

Nu har jeg lige spist min aftensmad, og så vare det ikke længe inden jeg er klar til at hoppe i seng, da jeg møder igen i morgen fra 0545-1300 og igen fra 1700-2000 Hvor jeg KL.1900 har mit hold Puls&styrke... Så endnu engang sover jeg i Hjørring :)


Ha en lækker søndag aften...


.<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar