tirsdag den 8. juli 2014

Biosignatur måling..

Så har jeg fået lavet den Biosignatur måling, og dette var hvad jeg fandt ud af..


Målingen viser at jeg samler en del stress/kortisol på maven.. Dette kan skyldes jeg stresser over alt den Cardio.. En ide ville være at holde 2-3 dage om ugen, uden Cardio, for at stresse kroppen mindre.. 

Den viser også at jeg er let påvirkelig over for kulhydrat.. Så det ville være godt til min krop at få mere fedt, f.eks i denne fordeling 40%fedt og 30-35% kulhydrat.. 

Jeg bør forsøge mig med at spise ingefær, hvidløg og gurkemeje piller for at mindske betændelse, som jeg har lidt af i leg og på mave, hvilket også kan skyldes stress fremkaldt af meget Cardio.. 

Jeg vil forsøge at undgå at drikke væske efter 18-19, da jeg ofte vågner om natte og skal op og tisse, selvom jeg førhen har holdt mig fra væske efter KL.20..  Dette er nemlig en af af grunden til at jeg ikke får søvn nok, da jeg får min søvn afbrudt af at skal op og tisse.. Ja jeg lyder som en på 89år nu :/ I know...

Jeg har pt. En fedt% på 19 og en leanmass på 58,3kg..

Min Coach Anders var heldigvis hurtigt til at få lavet en ny plan til mig, så nu får jeg en højre procentdel fedt og lavere carbs.. Og så har vi skåret ned for cardioen.. Og så må vi se om dette giver noget.. Jeg håber det virkelig!!

Jeg startede på den nye plan igår, jog kan allerede mærke min krop skal vænne sig til mindre carbs..  Jeg regner med at få taget en måling igen om nogle uger, for at se om fedtprocenten er faldet, og om der ellers er sket forbedringer..

.<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar