søndag den 20. juli 2014

En krop i balance...

Jeg har ikke dyrket Cardio siden i torsdags! 

Jeg har holdt fri fra træningen fredag OG lørdag.. Jeg har haft brug for at give min krop ro, og mærke efter Hvordan min krop har det.. 

Og så har jeg nydt weekenden fuldt ud! Se bare her: 

Drukket kaffe med paps.  Og hygget med min bette niece :) 



Hva har jeg så fået tænkt over??!


Jeg vil så gerne stille op til DM!! Og stå i mit livs bedste form!! 

Men den form er langt langt væk! Jeg har stået i den vildeste form før, jeg ved jeg kan! 


Men jeg ved også at når min krop ik samarbejder pt, så kan jeg ikke nå det indenfor den deadline jeg har!

I onsdags havde jeg tabt 1kg siden sidste lørdag! Fedt! Men igår lørdag havde jeg taget 400gram på igen! Pis!! 

Min krop er presset og den stresser! Og det vil bestemt ikke blive bedre på den sidste vej mod DM! 






Jeg har kun lyst til at stå på den scene hvis jeg kan gøre det bedre end sidst! -Og det tror jeg ik på kan lade sig gøres!
Og så giver det ingen mening! 
Jeg har nu forsøgt mig på diæt 2 gange i år for at stå på scenen, men min krop har modarbejdet mig.. Den har tydeligvis brug for en pause.. Og en lang en af slagsen! 

 Og ja det er der også flere der har sagt til mig, men jeg er sku lidt stædig! 😬 


DM for mig bliver ikke i år.. Og hvornår næste gang bliver, ja det ved jeg ikke.. 


Mit næste mål er at få min krop i balance, komme af med det kortisol jeg samler! Og sænke min fedt% i et stille og roligt tempo, uden nogen deadline.. 

Jeg stopper helt med at lave Cardio lige for en periode.. Laver det hvertfald kun hvis jeg har lyst! Har jo lidt en kærlighed til at stå på rulleskøjter i det lækre vejr vi har for tiden :) 

Jeg glæder mig til at ha lidt mere energi i hverdagen og til ikke at være styret af vægten.. Og så glæder jeg mig også til at få en is her i sommervarmen..! .<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar