torsdag den 31. juli 2014

Mit nye mål..

Folk spørger mig lige for tiden om hvornår jeg vil stille op igen, nu jeg ikke tager DM..

Mit svar er: Jeg ved det ikke.. Jeg vil ikke sætte mig et mål.. Ikke en konkurence..

Mit mål nu er at få min krop i balance! Og det er det vigtigste! Når min krop er i balance, så kan jeg se på om der er en konkurence jeg har lyst til at deltage i.. Så jeg har ingen deadline hængende over hovedet nu., og det er faktisk rart og afstressede! :) 

Jeg er startet på min nye kostplan, og jeg er vild med det! 

Se bare lige her hvor farverigt det er! 



Elsker farverne og at jeg nu har valgmuligheder til alle måltider! Det er lækkert!

En anden vigtig ting for at få min krop i balance er at jeg får nok søvn, og at jeg får en god søvn! 

Så jeg sover nu med ørepropper og sådan en flymaske, i ved sådan et stykke stof der kun lige dækker øjnene ..
For at holde støj og lys ude.. 

Og så får jeg rødvin og mørk chokolade hver aften! Ja den er god nok!
Det skal få mig til at stresse af og nedsætte kortisol i min krop.. Det beroligere nervesystemet og får kroppen til at slappe af inden man skal sove.. Men altså kun 1 glas! :) jeg er fan!! .<3 


Jeg træner kun 4 dage om ugen nu, laver  næsten ingen Cardio og får masser af mad.. Er virkelig spændt på dette projekt!




Så mit nye projekt er altså: En krop i balance! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar