søndag den 13. juli 2014

Lidt fremgang samt mine tanker pt..

Jeg var død spændt på vægten i lørdags! Eller jeg frygtede den nok nærmere.. 

Det er som et slag lige i hovedet hver lørdag og den så ikke er gået ned! Normalt ville jeg være lidt ligeglad, men lige på diæt er det en ret vigtig ting at holde øje med! 

Jeg havde tabt 700gram! Yay! Men coach mente stadig ikke det var nok, ikke i forhold til hvor meget vi havde lavet om i planen.. Øv.. 

DM hænger for mig pt. i en meeeeget tynd tråd! 
På 7 ugers diæt har jeg smidt ca.3kg, det burde ha været mindst 7kg! 

Jeg har 10 uger tilbage.. Chancen for at jeg når det er meget lille! 

Jeg fortsætter dog kampen lidt endnu..

I denne uge prøver vi med 2 dage hvor jeg kun får protein.. Det blir en dag med æggehvide, kylling og bønner..  Spændende og se om det virker så.. 
Men stadig, mangler mindst 10kg for at nå det.. 

Jeg ved jeg kan stå i en god form, har gjort det før, men på 10uger?! 
Det blir presset!! 
Og jeg har lovet mig selv og ikke mindst min krop, at det ikke skal være lige så hårdt som sidst.. Det er det ikke værd.. Jeg skal ikke bevise noget over for nogen, jeg vil bare gerne forbedre mig siden sidste DM.. Hvis ikke jeg kan komme i den ønskede form, så gør jeg det ikke.. Det vil ikke give nogen mening.. 


Måske prøver min krop også at fortælle den ik er helt klar til at komme så langt ned igen.. 🙈😳


Nu ser vi hva der sker.. Jeg tænker meget over det, og det påvirker nok også  kroppen en del.. 

Jeg giver det til D.1. August.. Hvis ikke der er sket et ordentlig dyk på vægten til den tid, så blir det simpelthen umuligt for mig at nå..



2 kommentarer:

  1. Der er godt med kulhydrat i bønner også... :p Selvom du selvfølgelig er højt på protein disse dage. Bliver spændende at prøve! Jeg kan mærke at mine low carb dage (30 g carbs = 400 g grønne bønner...mindre hvis du spiser æggehvide også) så slipper der helt sikkert noget væske...jeg kan dog også mærke, at hjernen kører ret så langsomt disse dage :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ved godt det med bønnerne, tror Anders har sat dem på for mæthedens skyld og for at få nogle fiber.. Er også spændt på hvordan jeg reagere på det.. Heldigvis så er de lagt på mine hviledage..

      Slet