søndag den 2. marts 2014

Laaaang uge!

Ja denne uge har været virkelig laaaang! Og jeg har nærmest ik været hjemme! 

Jeg tog hjemme fra sidste søndag morgen KL.0530 og så var jeg hjemme igen i fredags KL.1530.. Så ja har ikke været meget hjemme! 

Mandag var det job fra 0545-1330 så skulle der trænes og så job igen fra 1700-2000... Så var den dag ligesom gået, og jeg sov i Hjørring.. 


Tirsdag startede ud med morgencardio og så på job fra 1100-1800 .. Efter job tog jeg hjem til min mor, lillesøster og papfar, hvor min onkel Jan og hans datter  var på besøg! Har ikke set de 2 siden år 2001 tror jeg, så det var virkelig skønt at se dem! Jan var selv Bodybuilder da han var yngre, så det var fedt at snakke med en i familien, som rent faktisk forstår mig ;)
Jeg sov hjemme ved mor til onsdag, så lå i ske med min lille søster og hunden ;) 

Onsdag startede jeg dagen med en løbetur i min barndomsby Ingstrup, shit man kan løbe rundt om den by mange gange på 40min! 
Jeg slog min 8km tid fra sidste uge med lidt over 1min! 

Onsdag var jeg også ved tandlægen, det kostede lige 800kr for et eftersyn og nye billeder, som viste at jeg desværre skal betale for at ha fjernet 2 visdomstlndet som der ikke er plads til, øv! De skal fjernes engang efter April.. 

Efter tandlæge tog jeg til Hjørring og nåede en hurtig omgang bryst, baller og 30min. Cardio, inden jeg skulle møde KL.1500-2215..  
Jeg sov i Hjørring til torsdag.. 

Torsdag sov jeg til 0830 og så powerwalkede jeg i 60min. rundt i Hjørring.. Jeg fik også lige handlet på vejen tilbage, så jeg kunne lave mad til de næste par dage..  

Jeg spiste morgenmad, forberedte mad og så tog jeg op i centeret og trænede inden jeg skulle møde KL.17.. 

Der var ikke mange på mit hold i torsdags, men tilgengæld gav de den gas til denne workout: 
 50stk af hver øvelse, og så skulle det indgå 1000m. Roning, de måtte selv bestemme hvornår de ville gøre det, og om de ville dele den i 2 omgange.. De nåede allesammen igennem på under 30min! Stærkt!

Torsdag sov jeg i Hjørring igen..

Fredag var det op og åbne i FitnessDK igen, så mødte ind 0530-1400.. Og hold nu op hvor var jeg bare træt! Den fredag skulle bare overstås! Jeg var lige hurtigt hjemme for at spise da jeg havde fri, inden jeg tog ind til Lisa fra Beauty By Lisa, som skulle lave videre på mine bryn, og de er blevet SÅ flotte! Er virkelig glad for dem! 

Det blev ik til træning fredag, da jeg var SÅ træt og udmattet, så jeg forberedte istedet noget lækkert til Lørdag og gik tidligt i seng! 

Lørdag startede ud med formtjek! Seperat indlæg kommer om dette! 

Efter dette var det på med løbetøjetnog så afsted! 

7km løb og 10min. Powerwalk.. Hurtigt i bad og så stod den på morgenmad med min far, bror, svigerinde og min kammerat Kasper.. Jeg havde lavet hjemmelavet müsli og hjemmelavet glutenfrit brød .. Mmm.. 

Det var super hyggeligt! 

KL.1300-1715 var jeg på job og så stod den derefter på træning! Godt med pump på, grundet alle de carbs! 


Da jeg var færdig med at træne kom Kasper og hentede mig, og så tog vi ud og spiste! Og jeg prøvede lige det der med kjole på igen :P 

Vi sluttede af med lækker ISIS vanilje is med hjemmelavet müsli på, sukkerfri chokolade, en halv questbar og Peanutbutter! Omnomnom! :P 


Søndag havde jeg fri hele dagen! Startede med en kedelig gåtur, det både blæste og regnede, så det blev en kort tur! Derefter forberedte jeg mad til de næste par dage, spiste morgenmad og så afsted til Bentræning med Lea i MHG! 

Efter træningen slappede jeg af derhjemme inden jeg skulle mod Hjørring.. Da jeg kom til Hjørring lavede jeg 30min. Cardio som kompensensation for den manglende Cardio om morgen.. 

Og så var det i bad og derefter hjem til min kollega Lissi for at overnatte til idag Mandag hvor jeg skulle åbne igen :) 

Som skrevet, det var en laaaang uge!


.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar