tirsdag den 18. marts 2014

Dårligt nyt og godt nyt..

Ja jeg havde en fed tur til København i weekenden.. Meeeen igår kom der en dårlig nyhed..

Rikke ringede og fortalte, at hun grundet sig egen diæt ikke har tid/overskud til at hjælpe mig mod Loaded alligevel.. 4,5uge inden, det er lidt som et flashback.. Inden debutant sidste år stod jeg jo 3 uger inden uden Coach.. 


Men jeg har selvfølgelig forståelse for det, ingen tvivl om det.. Og jeg håber hun klare sig rigtig godt i alle 3 konkurrencer.. 

Jeg trænede igår i HBBC og fik snakket med Line og Anders som var min/mine Coaches sidst, om de havde mod på at hjælpe mig endnu engang.. 

Har skrevet lidt frem og tilbage med Anders idag.. 

Han mener stadig jeg mangler at smide 8-10kg for at komme i nærheden af en form der minder om min form til DM.. Det er ret mange kg! På meget kort tid! Og det ville simpelthen presse mig alt for meget, når jeg har et job der også skal passes og jeg i forvejen laver en del Cardio på nuværende tidspunkt..
Jeg er stædig og har viljen! Men jeg vil ikke ødelægge mig selv og min krop..
Det er jo ikke fordi det er nu eller aldrig! 

Der kommer jo endnu et Loaded Cup næste år.. 



Så min beslutning er taget, jeg tager ikke Loaded Cup i år! 

Men hva så? 

Jeg går tilbage til Anders og Line og får dem som Coach.. Og så vil næste mål være DM.. 

Den gode nyhed er:

Jeg er nu igen en del af Team Upnorth, og jeg glæder mig til at genoptage vores samarbejde.. 



Endnu en god nyhed er at Pilgrim i Metropol i Hjørring har valgt at sponsorere smykker til mig,til mine fremtidige konkurrencer..  Og de er SÅ fine! Lover at ligge nogle billeder op af dem.. 

Følg Pilgrim på IG:



Foruden smykker fra Pilgrim, har jeg også modtaget smykker fra Glitter, som også ligger i Metropol..  Og de er også super flotte! 

Følg også Glitter på IG:



Er SÅ glad for at der er folk der vil hjælpe mig mod konkurrencerne!  Også selvom det ikke bliver lige nu jeg kommer til at stå på scenen.. 

Jeg har kørt diæt fra 2.januar til nu, jeg er ikke videre stolt over alle de overflødige kilo jeg tog på efter DM, og jeg skammer mig også lidt over at vise disse billeder, men sandheden er, at jeg absolut ikke kunne styre min mæthedsfornemmelse, min krop cravede alt og jeg havde nærmest ingen stop knap! Eller rettelse, jeg havde faktisk ingen!
 Det skal aldrig ske igen!! Det var SÅ dumt! -Jeg havde kæmpet så meget for at stå i den form!
 Men jeg tror det er ret normalt når ens krop har været så presset i laaaang tid..

De næste billeder er ikke for sarte sjæle!

 

Dette er hva jeg har opnået på min krop på 11 ugers diæt..




Jeg føler mig laaaaaangt mere tilpas i min krop nu, end da jeg startede i Januar, og det er lækkert!

Så jeg føler absolut ik at diæten er "spildt" jeg har prøvet mig selv af, og er blevet mere tilfreds med mig selv igen.. Og så har jeg lært en masse ting om mig selv og min krop..

Der er faktisk kun ca.6kg forskel på billederne.. Jeg ved ikke helt med tabte cm. Da jeg ik fik mig målt her til sidst, men lidt er der da sket :)


Jeg venter nu på en plan fra Coach Anders, så jeg langsomt kan blive sat op i kcal igen.. 
 
Det var den gode og dårlige nyhed...
 
. A.K .<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar