søndag den 23. marts 2014

Endnu en..

Endnu en lækker weekend er ved at være overstået.. 

Fredag blev brugt på job, og et kort besøg hos Lisa Som har Beauty By Lisa.. Hun skulle tjekke op på mine bryn som hun lavede for 3 uger siden.. Men de så fine ud og der skal gå lidt tid endnu inden de skal laves helt færdige..  Find hende på Facebook eller på IG.. Hun er i ChaoChao hver fredag i Aalborg..



Herefter var jeg lige kort hjemme en tur inden jeg skulle hygge med Korsgaard og  Katja.. 2 af de tøser jeg var SG med.. Det var super hyggeligt, og håber snart vi kan finde ud af noget igen :) 

Lørdag kom Lea hjem til mig KL.09 for at sætte mit hår, så jeg kunne blive klar til photoshoot KL.1030.. 

Jeg fik de vildeste poptrækkerkrøller :P 

Afsted hen til Dennis som har www.ekspertfoto.dk 

Det blev nogle rigtig fine billeder, jeg får dem dog først i løbet af næste uge, men her er et par sneakpeaks:





Glæder mig til at se de færdige resultater :)

Herefter hyggede Lea og jeg inden den stod på træning med StinePigen.. 

Jeg fik trænet Ryg (dybde) og Biceps ..

Og så skulle jeg ud og spise sammen med min far.. Vi prøvede et nyt sted dom hedder Highway 66.. Jeg fik en PulledPork Burger med Fritter til :P 



Jeg har ikke spist Gluten i nogle måneder nu jo, men jeg har faktisk ik haft problemer, selvom jeg fik ting med Gluten igår..  :) 

Senere på aften så far og jeg 2 afsnit af en serie der hedder Bitten.. (Altså bidt på engelsk, og ikke navnet Bitten) 

Og så hoppede jeg i seng.. 

Dagen idag søndag startede med foodprep, så stod den på Ben træning i MHG sammen med Lea.. Hvor jeg nu har meldt mig ind :) 

Så skulle jeg på job fra 13-1715, derefter løb jeg i 30min på løbebåndet og trænede mave inden jeg gik i bad og hoppede ind i saunaen, som jeg havde helt for mig selv! Lækkert! 



Jeg har faktisk skrevet det meste af indlægget mens jeg sad i saunaen.. Smart hva? ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar