tirsdag den 4. marts 2014

Status på formen..

Jeg var på vægten i Lørdags og den sagde kun -300gram! Så på 14 dage har jeg kun smidt 300gram, skuffet? Ja det tror jeg nok lige! 

Men endnu engang må jeg mindes om, at det er spejlet og målene der tæller! For selvom jeg kun har smidt 300gram så har jeg tabt cm.! Siden sidste lørdag er der røget: 

-3,5cm på hoften.
-3cm på maven.
-1,5cm på låret.
-6,5cm i taljen.. 

Så alt i alt 14,5cm fordelt 4 steder på kroppen siden sidste lørdag.. Så lidt sker der da! 

Siden jeg tog de første mål har jeg altså smidt: 

-9 cmpå hoften.
-11cm på maven.
-4,5 cm på låret.
-8 cm i taljen.. (Begyndte først at måle mig i taljen for 3 uger siden)

Så det gir i alt: -32 cm fordelt 4 steder på kroppen.. 

Det vare forhåbentligt heller ikke længe før mine gemte abs dukker op igen ;) 








.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar