onsdag den 26. marts 2014

Time to Gain!

Det er nu lidt over en uge siden jeg hoppede af diæten og gik offseason igen.. 

Jeg er startet på min nye Offseasonplan fra Coach Anders, og jeg får væsentligt mere mad nu end på diæten.. Ja faktisk ca. 600kcal mere!  Ikke dårligt! 
Og Cardio har jeg kun 3x30min af nu.. Det var jo ca. Hva jeg lavede på 1dag før ;) 
Jeg er spændt på om jeg bare bliver tyk nu, eller om det sætter sig helt rigtigt :)  Håber selvfølgelig på at det sætter sig rigtigt! :)
 
Jeg har det skønt med mit valg, det er det helt rigtige.. Jeg havde det dog lidt skidt med det i starten, da jeg allerhelst vil fuldføre de ting jeg sætter mig for! Men det havde ikke været sundt at presse min krop og mit sind så meget som det ville ha krævet.,  Så jeg er nu glad for min beslutning! 
 Og Lea og jeg har købt billet til søndag, så vi kan se alle de skønne atleter! 

Målet er nu DM hvis min krop vel og mærket vil være med til det! :) 

Jeg har travlt i denne uge, har omkring 45timer i FitnessDK fra mandag til fredag.. Men så har jeg også fri heeeele lørdagen og heeeele søndagen :) Lækkert! 


I mandags var jeg inde hos Divine i Hjørring for at få lavet lækre negle! Da jeg selv har en rimelig længde på neglene blev det Shellac jeg fik på, og jeg er vild med det! 

Find deres side her: www.divine-wellness.dk eller gå ind på facebook og like deres side.. De har alle behandlinger til duller med muller ;) Og også bare duller :P  


Glæder mig til weekenden hvor den lørdag står på hygge og træning med søde Luise og fejring af Skønne Lea som blir 25! 

Søndag står den på træning og spisning med min kammerat Kasper.. 

Det kan da kun blive en lækker weekend!


Jeg har lige trænet i FitnessDK hvor den idag blandt andet stod på Dødløft, jeg er blevet helt vild med at dødløfte igen, syntes det er en genial øvelse! Jeg er vild med det! 




God onsdag.. .<3 

1 kommentar:

  1. Syntes det er så sejt du lytter til din krop og træffer et valg selv om det er svært. Det sværeste og modigste er nogen gang at gøre noget andet end det man havde planlagt. Det er bare om at se at det ikke er dårligere af den grund, men give nye muligheder. Spændt på at se hvor det kan bringe dig hen.

    Super flotte negle du har fået lavet :-)
    Skal selv have gjort noget ved mine snart.

    Sarah
    www.fitnessbambi.dk

    SvarSlet