onsdag den 12. marts 2014

Kontra til det sure opstød ..

Ja altså jeg er jo ik kun sur og trist pt. selvom diæten ik helt køre for mig.. Eller det gør den jo, men min krop vil bare ik som jeg vil.. 

Jeg havde en rigtig god weekend i selskab med nogle af dem der betyder meget for mig .<3 

Fredag efter job tog jeg hjem og fik ordnet lidt hjemme, inden jeg tog ind til Lea.. Så tog vi ned for at træne sammen med Stine.. De fik trænet ryg imens jeg tog 60min. Cardio og lidt mave,, :)



Herefter fik vi handlet ind til vi ville afprøve nogle opskrifter til om lørdagen.. 

Jeg ville forsøge mig med sunde fastelavnsboller med inspiration fra Proteinopskrifter.dk men som altid så fulgte jeg ikke helt opskriften, og brugte det jeg nu havde.. 

Cremen der skulle i blev ærlig talt ik særlig god! Og det lignede bare slim! Men selve dejen blev fin, så lavede både nogle med og uden creme.. Og faktisk smagte de godt bare med Peanutbutter på! Men hvad smager ikke godt med Peanutbutter på? ;) 

Jeg fik også lavet pandekager.. 

Og Stine og Lea kæmpede en kamp for at lave sunde snickers! 


Men de blev super gode! Også selvom opskriften her heller ikke blev fulgt til punkt og prikke ;)

Efter vores store bageprojekt var det på hovedet i seng! 

Næste dag, altså lørdag ringede uret KL0700 og det var tid til at hoppe på vægten og tage form billeder,, men den historie har I jo fået :P 


Så skulle der være fest! -Yep den gode lørdags morgenmad! Mmmm! 


Og det var jo så først her at jeg fik smagt på det vi havde lavet fredag.. Jeg ELSKER bare lørdag! .<3 

Efter indtagelse af morgenmaden skulle vi gøre os klar til at tage mod Herning, hvor vi skulle ned og se vores veninde Trine til DM i styrkeløft med udstyr., 

Og vi havde faktisk alm. Tøj på :P 

Kasper hentede os kl1015 og så var det afsted! 

Hun var SÅ sej Trine! 



Squat, bænk og dødløft! 

Hun Slog to DM rekorder og blev 3.bedst OG kvalificerede sig til VM i bænkpres! Hun er SÅ sej! 

Efter Stævnet ville vi ha været i Old School Gym i Vejle, men vi blev lidt presset på tid, da Lea skulle til Århus ved 17 tiden.. Og mad skulle vi jo også ha! 

Så vi fandt et sted i Horsens der hed Oksen, hvor vi fik en lækker frokost :) 



På turen hjem blev Lea sat af i Århus og Kasper og jeg kørte mod Aalborg.. Vi ville egentlig træne når vi kom hjem, men jeg var så træt så træt, og skulle lave mad til søndag, mandag og tirsdag da jeg skulle ha hele vagten i FitnessDK om søndagen.. Så jeg tog en hviledag istedet..

Hele søndagen blev jo så brugt i Hjørring, og da jeg havde lukket fik jeg selv trænet ben og lavet Cardio..


Så ja selvom jeg var træt, så havde jeg en lækker weekend.. 

Og nu er det snart weekend igen! Yay! Mere om den senere ;) 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar