tirsdag den 18. marts 2014

På tur i København :)


Jeg havde en rigtig lækker weekend i København ! 

Vi fik hygget, spist, trænet, spist lidt mere, hygget lidt mere, trænet og øvet poseringer.. 

Jeg var meget spændt på at høre hvad Rikke sagde til min form, og om jeg overhovedet ville nå at blive klar.. Men Rikke sagde jeg nok skulle nå det! Fedt! 

Lørdag startede Kia og jeg med en hurtig powerwalk inden den stod på lækker morgenmad.. 

Rikke skulle arbejde til KL.13, så indtil da hyggede Kia og jeg :) 


Vi fik skyr med hjemmelavet müsli, Peanutbutter, bær og sukkerfri hvid chokolade på.. Mmm..! En banan og en halv Questbar med Cookies & Cream bagt i ovnen! Lækkerier! Og selvfølgelig sukkerfri chailatte :P 

Efter morgenmaden havde vi besluttet os for at gå i Loaded, så vi fik en laang gåtur.. Jeg fik købt 2 drikedunke 
En i Orange og en i Pink.. PBA fri fra BetterBodies og kan også bruges til shakes! 

Efter vores tur i Loaded kom vi forbi et sted med Frozen Youghurt! Og vi ville lige se om de havde uden sukker.. Og det havde de!! Sødet med Stevia! 

Ikke dårligt! Toppet med lækker frugt og nødder.. Herefter gik turen hjem til Rikke for at spise frokost :) 

Glutenfrit brød med cappacio, serano skinke, parmesan og grønt .. 

Da Rikke havde fri gjorde vi os klar til skulder træning i Loaded Gym! 

Shit det er er fedt gym!! 

Og jeg er kæmpe fan af deres stairmaster! Det går lige i ballerne! 


Efter træningen var det bestilt bord til Sushi! Mmmm! 

Det var langt bedre end Running Sushi! Her kunne man bestille lige hva man ville, spise op og bestille igen! Og blive ved sådan alt efter hvor sulten man var;) Fandme smart! 

Lidt af det vi bestilte.. Ja vi var altså 5 om det :)  Det smagte så lækkert! 

Bagefter var det hjem på sofaen og slappe af.. 

Senere lavede Rikke Snickers kage!! 

Kæft den var god! Uden sukker og uden gluten!! 

Og så var den Lørdag også gået.. 

Søndag stod vi op og lavede morgencardio, spiste morgenmad, Kia og jeg fik pakket alle vores ting og så kørte vi mod Fitness World for at træne og øve posering.. 

Kia og jeg trænede ben sammen, super god træning trods Kia desværre havde dunkende hovedpine.. 

Efter træning stod den på posering.. 


Herefter tog vi et lyn bad og så gik turen mod Nordjylland..

Det var alt i alt en rigtig lækker weekend! :)


.A.K

2 kommentarer:

  1. Kan man få opskriften på den snickers kage!? Mmmmums!

    SvarSlet
  2. Hej Mette! Ja jeg skal nok lige ligge den her på bloggen :)

    SvarSlet