søndag den 9. marts 2014

Surt opstød!


Og det her var præcis sådan jeg havde det igår da jeg steg på vægten! Jeg har lyst til at kyle vægten langt væk! Laaaaaaaangt væk!

Jeg har lavet lidt ekstra Cardio her den sidste uge og var sikker på at nu så det godt ud på vægten! Men nej nej nej, sådan skulle det jo ikke være! Jeg var gået 1 kg op!! Åhh Gud altså hvor går det bare slet ikke som jeg gerne ville! Målene var også helt af h til! Ved ikke om det var fordi det var mig selv der målte mig sidste lørdag og igår var det Lea der målte mig.. Men det var ik godt! 

Og jeg mister sku lidt motivationen når jeg ik ser der sker noget på vægten! Helt ærligt! 
Men vi tog selvfølgelig også billeder, for at kunne sammenligne.. Men jeg syntes heller ikke her at jeg kan se en forskel :( 


Men jeg kan se at min posering er blevet bedre! Win!


På en måde har jeg lyst til bare at give op og sige: "Okay, min krop gider ik samarbejde, så jeg dropper Loaded!"
Men på den anden side har jeg lyst til at gøre alt hvad der skal til! Mindre mad og mere Cardio !! Men så ved jeg også bare at jeg kommer til at mangle energi på job, og mit overskud vil være alt andet end eksisterende.. :(  

Jeg har kun 40 dage til jeg skal stå på scenen, og lige nu er der lang lang vej til den form jeg havde tilbage i Oktober til DM..


Og kg mæssigt, ja så vejer jeg 10-11 kg mere pt. end jeg gjorde 3 dage inden DM.. Fuck! 

Men Rikke siger der sker noget, og hun justere nu min kostplan.. 

Jeg tvivler dog bare stadig.. Og jeg har absolut ikke lyst til at stille mig op på den scene, hvis ikke jeg når en form jeg bryder mig om..  

Jeg ved jeg kan! Men nu har jeg bare ik lang tid tilbage :( Iiiih! 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar