lørdag den 24. august 2013

14 dage ude!!

Idag er der kun 14 dage til at jeg står på scenen!! 
Det er på en måde lidt surealistisk syntes jeg.. Men hold nu kæft hvor jeg glæder mig!! 

Den sidste uge her har været SÅ god!! 
Jeg har haft lysten, energien og overskuddet til mine træninger! Det har været helt fantastisk!! 
Det har helt sikkert noget at gøre med, at jeg får kulhydrater igen! I like! 
Min frokost ser f.eks sådan her ud: Det er en fest hver gang!! Hehe..

Har haft nogle gode træninger, hvor jeg virkelig har haft kontakt til musklerne! Så har haft en øm krop denne uge, men på en lækker måde!

Jeg har igen været ved min fys, det er jeg jo nærmest 1 gang om ugen pt. men nu ser det også ud til, at der er ved at være styr på skaden! Skønt!! Jeg har hvertfald en del mere bevægelighed, end jeg havde i sidste uge! :) 

Jeg har også været til massør, hvilket altid er en fornøjelse! Det er SÅ godt til mig! 

Jeg bruger Jannie Møller som har http://www.aimforbalance.dk/ Og hun kan
virkelig tage ved! 


Jeg har også fået hygget med min veninde Fie,
som lige var en tur i Aalborg, og havde tid til mig! 
Skøøønt! 

Idag har jeg været i Århus for at hente min sorte
bikini, som skal bruge til forbedømmelsen :) 

Sådan her ser den ud bag på :)

Jeg har også fået endnu en sponsor! Yay!
Så nu får jeg lavet fine vipper af Karina, som
ejer Feminin og Maskulin
Som ligger her i Aalborg på Vesterbro..

Og her til aften har jeg været ude og spise med
min mor og søster, da jeg fik lov til at få et
cheatmeal ! Nom nom nom! 



I morgen står den på træning med Coach Anders
samt poseringstræning sammen med ham og 
nogle andre fra Classic gym! Det bliver godt! 


Og senere i morgen skal min veninde prøve at
ligge den make-up på mig, som jeg vil ha på scenen.
Det blir hyggeligt!

Nu vil jeg snart hoppe i seng!

Nat nat :) 

14 Days out!! 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar