søndag den 11. august 2013

Plastre? Afslapning? Måling?

Ja som jeg jo skrev i sidste indlæg, så har jeg haft mange tanker på det sidste! Har været helt ude i om jeg skulle skifte klasse.... Åhh ohh...
Men den er altså droppet igen..

Jeg stiller i AF uanset hvad, og så må jeg komme med det bedste jeg har!! BUM!

Jeg havde jo igår besøg af en Kranio Sakrael Terapeut, og hun kunne sådan noget med nogle plastre.. Ja det lyder meget hokus pokus agtigt, men trods det så har jeg valgt at prøve det, da jeg efterhånden er lidt desperat med de skader her! 

Plastrene hedder lifewave og du kan læse mere om dem her: http://www.lifewave.com/danish/

Jeg tror på at chancen er størts for at de virker, hvis man tror på det! Så det vælger jeg at gøre!

Jeg fik sat 12stks på igår da hun var her, og halvdelen skulle sidde til idag, og så skal jeg hver dag indtil torsdag
Sætte 2 plastre på, forskellige steder hver dag, så har nu kun 2 på hver dag.. Og så har jeg en anden slags der 
skal sættes på foden når jeg skal sove.. Ja det lyder underligt, I know! Men! Jeg sov virkelig godt i nat!! Bedre
end jeg har gjort læææææænge! Og min nakke er også blevet bedre!! Der sidder stadig lidt, men det er ingenting
i forhold til hvordan jeg havde det i hele sidste uge! Så det er lækkert! Jeg skal give en update til hende
behandleren på onsdag, for at aftale om vi skal mødes igen.. :)

Her er et billed af plastrene jeg har på:


Nogle der har erfaring med dem? Så vil jeg gerne høre om det.. :)


Jeg har fundet ud af, at jeg skal være bedre til at slappe af! Jeg har rigtig svært ved at koble af og bare slappe af!
Især når jeg er alene! Jeg slapper bedst af til en film sammen med en anden, så føler jeg åbenbart, at det er ok
at jeg bare ligger og slapper af.. Så det er åbenbart det der virker for mig.. Så i fredags så jeg film sammen med Dan,
og idag har jeg set film med en anden kammerat.. Og jeg slappede af.. Det var skønt! 
Det er det der virker for mig!


Jeg har været på vægten her igår, og den køre bare sit eget show for den stod på: 60,3kg

Det er faktisk 1,3kg mere end sidste vejning.. Øv øv!!
Så I kan nok tænke, at jeg ikke havde de store forventninger, da jeg skulle ud og måles hos Coach idag..
Slet ikke når jeg ik rigtig har kunnet træne i denne uge.. :(

Men den gik over alt forventning!! 

Hoften: -2cm.
Mave: -0,5cm.
Lår: -1cm. (Venstre lår)

Så på de sidste 14 dage har jeg smidt 3,5cm. Fordelt på disse 3 steder.!
Og min fedt procent er gået fra 11,1% til 9,8%!! 
Og som jeg skrev sidst, så håbede jeg at den var nede på et etcifret tal! Og det var den sku!! Yay!!

Så selvom jeg ikke kan se at der sker noget, når jeg kigger mig i spejlet, så gør der måske alligevel..
Men jeg vil bare gerne snart have at fedtet fra maven forsvinder, så jeg får den sixpack!! Men stress det sætter sig!
Og på mig sætter det sig desværre på maven :(

Nu er der under 4 uger tilbage!

 Yep! 27 dage!!

Så det er bare med at hænge i!!

Et lille billed af formen.. Fra 6 uger ude, og 4 uger ude.. Syntes ikke selv jeg kan se nogen forskel :/ Kan I??


God søndag aften!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar