mandag den 5. august 2013

Hjæææælp!!

Åhh Gud hvor har jeg en nederen dag idag! 

Jeg startede ellers ud med en lækker omgang morgencardio og fik forbrændt over 800kcal! Derefter fik jeg min lækre morgenmad:
Shake, Havregrød og kaffe! Nam nam!

Men derefter gik det ligesom bare ned af bakke! 
Hold nu op hvor har jeg ondt i venstre side af nakken!!  Kan knap og nap kigge over skulderen! Og at tage armen over hovedet gør ondt!! Ihhh! Jeg har så ondt at jeg har fået kvalme af det!! 

Så ringede til min kiroprakter for at få en tid, da min fys holder ferie.. MEN!! -Gæt hvem der også holder ferie?!?! Min kiroprakter!!! Åhh nej altså!!

Ringede til min coach for at tude lidt ud, han sagde jeg skulle springe brysttræningen over idag.. 
Det gjorde jeg så, og forsøgte at tage en lur i stedet inden job.. Det blev det dog ikke bedre af!! Ihhhh!! 

Jeg håber virkelig det er bedre i morgen!! Men jeg skal bare huske på, at det er vigtigt at lytte til kroppen!! 


Men det er svært når der er under 5 uger til jeg skal stå på scenen! 
Jeg føler mig lidt presset når jeg så ikke kan passe min træning! Åhhh... 

Ja undskyld jeg brokker mig lidt.. Jeg er lidt trist idag.. Og der køre mange tanker rundt i hovedet på mig... 

Håber I andre har en bedre dag end mig! 

.<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar