fredag den 2. august 2013

5 weeks out!!

Yep! Så blev det August måned! Og det betyder at i morgen lørdag, så er der kun 5 uger til at jeg står på scenen! Det er jo faktisk lige om lidt!!

Jeg syntes den sidste uge her er gået ret hurtigt, og den har været bedre/nemmere at komme igennem for mig end i sidste uge.. Det føltes hvertfald sådan!
Så længe jeg føler jeg har gang i noget, så jeg ikke når at tænke jeg er sulten, så går det meget godt ;) Hehe..

Men de dage jeg ikke laver vildt meget, der laver jeg nærmest ik andet end at tænke på hvornår mit næste måltid er... Åhhh Ha!! Men når jeg så får min mad, ja så er jeg jo faktisk lykkelig! Hehe.. Og kan bruge op til 30min. på at spise min omgang kylling og bønner, så nyder man det virkelig! ;)


Jeg var ude og blive målt i søndags hos Coach, så status er nu:

Vægt: 59,0kg
Fedt%:  11.1%
Hofte: 89cm.
Mave: 72cm.
Lår: 53,5cm.

Dvs. At jeg siden sidste måling er gået 1,3 ned i fedt%
Og har smidt 0,5cm..
Det er ikke meget, men det går den rigtige vej! :D

Jeg taber primært fedt fra arme og ben først, og holder en del på maven desværre, og det er også der jeg samler mest væske :/ Så mine abs er sku mest tydelige om morgen når jeg vågner :/ Men forhåbentligt når de at komme mere frem, inden jeg skal stå klar på scenen! 


Vi har ikke lavet om på planen, så det må jo betyde at Coach mener at det går som det skal! 


Ellers er denne uge bare gået med arbejde og træning selvfølgelig.. 
De bedste dage er hvor jeg kommer lidt sent hjem og så bare nærmest hopper i seng med det sammen, så når jeg ikke og tænker på at jeg er sulten, for at gå sulten i seng, det er bare noget jeg haaaaaaader!! Men 5uger!! 


Så er det også blevet offentligtgjort hvor mange atleter der stiller til debutantstævnet, og hold nu op et BOOM der er sket! Sidste år var der ca. 100 atleter tilmeldt til debutant, i år er der 285 tilmeldt!! Og det hele afholdes på 1 dag!! Så der bliver drøn på!!

I min klasse er der 10 tilmeldte, så det er faktisk færre end jeg regnede med, men til sidste DM, var der kun 2 atleter i AF for kvinder, så det er da en fordobling ;) Det blir så godt!!


Her er lige et par billeder fra ugen: 


Og et lille billed hvor man kan se fremgangen af ryggen..



Der er da sket lidt hva?? :D


Jeg fik taget lidt billeder af min brors kæreste Jannie nede på stranden i sidste uge, sammen med min lillesøster også, her er et af dem:








I morgen når jeg vågner så hopper jeg på vægten igen, og så må vi se om der er sket noget denne uge..
Jeg opdatere nok lige engang i weekenden.. :)

Ellers må I ha en lækker varm og solskinsrig weekend :P

36 Dage!!


.<3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar