mandag den 19. august 2013

Den vildeste uge! På godt og ondt!!

Puuha.. 

Der skete meget i den foregående uge!! 

Skade:
Min skade "sprang" op igen (igen), hvilket resulterede i en stor omgang tuderi og ingen nattesøvn pga. smerte og alt for mange tanker, der forvirrende kørte rundt i hovedet på mig! 

Jeg er heldigvis i bedring, og så længe jeg får behandling af min fantastiske fys, og sørger for at træne uden om skaden, så skal det nok gå! Og så supplere jeg op med massage af min fantastiske massør, hun tager sku ved! 

Klasseskift:
Grundet skaden har jeg jo valgt at skifte klasse! Så nu stiller jeg i BodyFitness istedet! Derfor er der en del ting jeg har skullet ud og investere i, det tager lidt hårdt på min konto, men det må jeg jo lige tage med ;) 

De ting jeg skulle ha fat i er:
Finalebikini.
Forbedømmelses sko (sorte stiletter).
Smykker.
Hårextensions.
 
Og lidt andre småting..

Stor tak til MIE fordi hun hjælper mig med at sy bikinien til, så den passer mig perfekt! Og for at sætte det sidste Touch! Det er jeg SÅ glad for!! 


Ny plan:
Jeg fik en ny plan, både kost og træning blev lavet om.. Det betød at jeg nogle dage skulle lave 4 timers dødscardio!! Og zero carbs!! Var jeg træt? Meget!! 


Ingen coach:
Ja dette skete igår, det var ikke lige planlagt, og det stressede mig helt Vildt! 20 dage før konkurencedagen stod jeg uden coach! What to do??!!

Jeg var fuldstændig grædefærdig!! 
Men at give op 20dage før? -Når jeg har trænet op til det her i over et år? Fandme nej!! 




Ny COACH!! 
Jeg undersøgte mulighederne for en ny coach, spurgte lidt rundt omkring, fik gode råd af min kammerat Dan, og jeg fandt en ny coach!! Yay!! 
Jeg er så glad for at han vil hjælpe mig her de sidste uger og dage op til!! 
Og jeg er sikker på det bliver SÅ godt! 

Han har selv hevet en guldmedalje hjem, samt en overall pokal! Det kan kun blive godt!
Jeg mødtes med ham igår aftes, og allerede igår inden jeg gik i seng, da havde jeg fået min nye kostplan og træningsplan! 
Nu følger han mig nøje hver dag, for at være sikker på, at det går den rigtige vej! 

Jeg er allerede meget mere tryg nu, han har virkelig styr på det! Og har kun hørt godt om ham!  Nu er det bare snuden i sporet de sidste 19 dage!!


Og en stor stor TAK til Kasper som virkelig har været en stor hjælp her i ugen!! Jeg skylder Big time når alt det her konkurence ræs er ovre! 

Ny uge:
Nu starter en ny uge, og jeg føler på en måde, at jeg er mere motiveret end nogensinde før!! 






Nårh ja, lige en anden ting.. Var på vægten i lørdags, se lige: 


Så på en uge havde jeg smidt næsten 3kg!! Mon jeg har været lidt stresset?? 

Og se lige hvad der skete med kroppen: 


Nu begynder der da at ske noget? Gør der ik? 


.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar