tirsdag den 27. august 2013

Alle sejl sættes ind!!

....eller hvad man nu lige siger !

Jeg svæver faktisk stadig lidt på en sky af glæde, spænding og diæthjerne? Haha..

Havde en rigtig god træning med Coach Anders og Line i søndags, med efterfølgende poseringstræning, nu skal de bare sidde lige i skabet!

Jeg trænede ben i søndags, og hvis jeg troede jeg havde ømme ben igår, så er det ingenting i forhold til idag!!! Ohhh my gooood!!! Jeg føler mig som en på 80 når jeg skal ned af trapperne!! Så er det sku ik for sjov at bo på 5.sal!! Av av! 


Men det er sikkert godt til mig! Men håber virkelig det aftager lidt i morgen, for ellers er mit Cardio virkelig en killer!!


Jeg er blevet skåret lidt i kcal her fra i søndags af,  og vi har sat lidt ekstra cardio på.. Og muligvis skære vi allerede lidt igen fra i morgen af, for nu skal det sidste altså af!

Jeg føler egentlig ikke sult, men jeg kan godt mærke jeg ikke er høj på energi hele dagen igennem, men hallo, der er kun 11 dage tilbage!! Så det at jeg har energi til min styrketræning her sidst på diæten, det er bare fedt!! 

Havde en rigtig god brysttræning med min kammerat Kasper igår, og idag har jeg trænet Triceps og Biceps, og der var godt med pump på!! Lækkert!


Jeg har også været ude og kigge på en lejlighed idag, jeg bor nemlig pt. Kun midlertidigt, så skal have fundet noget til d.1.November..  Så kontakt mig endelig hvis I høre om noget i Aalborg eller nørresundby! :)


Jeg tog lige et par billeder af formen i morges:


Jeg begynder heldigvis at smide lidt væske igen, har været lidt væskefyldt de sidste par dage..

Jeg øvede poseringer og t-Walk med en sød bikinipige igår, og det gik rigtig fint, glæder mig til at se om det går på samme måde foran hundredevis af mennesker!! Der er nemlig totalt udsolgt af billetter nu, så salen bliver heeeeeelt fyldt! Det bliver så vildt!!


Mine tanker er også begyndt at køre på hvad jeg skal spise efter jeg har været på scenen, hehe.. Har nogle vilde cravings sommetider.. Men her de sidste par dage har de ikke været så vilde.. De var faktisk vildest mens jeg ikke fik kulhydrat..  Men det gør jeg jo nu, nom nom nom!

I morgen skal jeg op og træne med Anders og Line til en omgang Ryg, det ser jeg frem til!

Nu vil jeg spise min frokost nr.2 for idag, den er helt ens med frokost nr.1, men det smager godt! 



God tirsdag! .<3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar